Despre "Stop Contrabanda!", cu Maria Besnea (Daescu Bortun Olteanu): Intentia campaniei a vizat, in primul rand, initierea unei conversatii reale pe subiect care sa ilustreze efectele negative ale fenomenului

Despre "Stop Contrabanda!", cu Maria Besnea (Daescu Bortun Olteanu): Intentia campaniei a vizat, in primul rand, initierea unei conversatii reale pe subiect care sa ilustreze efectele negative ale fenomenului

Contrabanda cu tigari a costat statul roman peste 3 miliarde de lei anul trecut. Si, spun mesajele campaniei "Stop Contrabanda!", realizata de British American Tobacco in parteneriat cu autoritatile romane, suma asta ar echivala, pe rand, cu 100 de km de autostrada + asfaltarea intregii capitale; renovarea si dotarea a 3.360 de scoli din tara; terminarea metroului din Drumul Taberei. 

Fara a nega corectitudinea estimarilor comunicate, daca ne uitam la contextul Romaniei din momentul asta, neincrederea in stat e mare. Pentru ca, chiar si daca dispune de resursele necesare, raman in picioare indoieli mari privind capacitatea statului de a le transforma, concret, in kilometri de autostrada, scoli sau spitale renovate, constructii deja foarte intarziate samd. Asa incat, intrebarea "tocmai contrabanda sa fie problema arzatoare a tarii?" s-a aflat printre reactiile critice la adresa campaniei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related