British American Tobacco Romania a finalizat proiectul de implicare sociala "Aer de oras"

British American Tobacco Romania are placerea sa anunte finalizarea proiectului de implicare sociala "Aer de Oras". Proiectul face parte din strategia de responsabilitate sociala a companiei British American Tobacco Romania si a presupus reamenajarea Parcului Garii de Nord, in doua etape, prin implicarea activa in acest proces a angajatilor companiei si prin stabilirea de parteneriate cu autoritati cu responsabilitate in domeniu.

Amenajarea Parcului Garii de Nord a avut loc in perioada noiembrie 2008 - iunie 2009 si a raspuns unui proiect initiat de Primaria Sectorului 1 - "Adopta un spatiu verde". Despre acest proiect, Andrei Chiliman, Primarul sectorului 1 Bucuresti afirma: "Orasul trebuie sa fie extensia propriei case. Am initiat o campanie civica prin care sa devenim cu totii responsabili fata de orasul in care traim. Sa avem impreuna grija de spatiile verzi, de sanatatea noastra, a copiilor si nepotilor nostri".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar


Comentarii

Eduard Gherasim
acum 14 ani
Planteaza azi sa ai ce fuma maine... desi le respect campania, pentru ca macar se implica, macar contribuie si ei cu ceva, acum fie din spirit civic sau remuscari sau cel ami probabil de dragul PR-ului...

Totusi... dintre toate lucrurile... cred ca asta cu parcurile le-a iesit bine... adica nu ii vedeam facand o campanie de strangere de fonduri pentru spitalul de boli pulmonare de exemplu:)) Dar totusi... titlul Aer pentru oras... eu as fi incercat sa evit asocierea asta in conditiile in care si cei care imi fumeaza produsele stiu ca tigarile dauneaza.. adica aerul ala din tigara.

Poate ca o campanie care sa se lege cumva de stresul de zi cu zi ar fi fost mai buna.... si apreciata, la cat de nervosi si stresati suntem... si luand in considerare ca fumatul cica ar si calma.... macar nu intrau in contradictie.



Branded


Related