HEINEKEN anunta adoptarea unei noi identitati vizuale in Romania

Pentru a marca distinctia dintre logo-ul companiei si logo-ul marcii de bere Heineken®, HEINEKEN Romania anunta schimbarea identitatii vizuale a companiei incepand cu data de 1 februarie 2012, adoptand un nou logo pe toate materialele companiei si aliniindu-se astfel la standardele internationale HEINEKEN, informeaza un comunicat emis de McCann PR. Logo-ul marcii de bere Heineken® ramane neschimbat.

Noua identitate vizuala a companiei este formata dintr-un logo nou, ce cuprinde numele companiei HEINEKEN scris cu majuscule si completat de o stea rosie. Acesta va aparea pe toate materialele de comunicare ale companiei, pe site-ul heinekenromania.ro, pe insemnele din punctele de lucru si din fabricile HEINEKEN din Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related