
Articole care fac referire la Heineken Romania
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Heineken Romania


Poveste festivă cu accente italiene într-o campanie anamorfică 3D OOH semnată de WINK pentru Birra Moretti

Minio lansează „Black Friday la Idei” – o campanie promoțională inedită prin care brandurile își pot cumpăra campanii gata-făcute

Minio câștigă 9 premii la Employer Branding Awards 2024 și un Bronze la Digital Communication Awards (Berlin)

Fanii adevărați merg la finala UEFA Champions League cu Heineken®, în cea mai nouă campanie semnată Tribal Worldwide

HEINEKEN România și Exploratist câștigă premiile Platină și Bronz la a XIII-a ediție a Eventex Awards, cea mai prestigioasă competiție internațională din domeniul evenimentelor și al marketingului experiențial

Concluziile specialiștilor invitați la Tomorrow@work 2023. Organizațiile trebuie să acorde o atenție sporită diversității generaționale la locul de muncă, competențelor viitorului, biroului ca spațiu ce încurajează colaborarea și inovația

Cum va arăta munca în viitor și ce putem face pentru a pregăti organizația și departamentul de HR pentru toate schimbările care ne așteaptă?

Klarmedia și Media Image Group fuzionează și își consolidează poziția de furnizor principal de monitorizare media pe piața din România și Republica Moldova

Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA

Prima zi a evenimentului HR Uncovered 2021- Sistemul de lucru în regim hibrid este un ”must have”, iar nu un ”nice to have”

Pe 15-16 septembrie 2021, te invităm la primul eveniment în format hibrid din această toamnă: HR UNCOVERED București
![[#DordeBunșiBine] Răzvan Crișan & Ioana Dogaru: Revenirea la normalitate depinde de fiecare dintre noi](https://media.iqads.ro/2021/06/pjimage4-cover-410.jpg)
[#DordeBunșiBine] Răzvan Crișan & Ioana Dogaru: Revenirea la normalitate depinde de fiecare dintre noi

The Azores Sustainability & CSR Services anunță lansarea celei de-a doua ediții a Community Index 2020: radiografia proiectelor corporate de investiții în comunitățile din România

Un mulțumesc cum trebuie pentru toți oamenii puternici, mesajul din spatele celei mai recente campanii Neumarkt®

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019

E.ON ROMANIA si McCann Worldgroup Romania marcheaza inceputul colaborarii prin lansarea platformei „Zona de Confort”
![[Marketer Profile] La fiecare colț de stradă găsești o lecție de marketing. Paul Markovits, după 28 de ani în domeniu](https://media.iqads.ro/2019/08/rsk-4341-cover-410.jpg)