
Articole care fac referire la Heineken Romania
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Heineken Romania


Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA

Prima zi a evenimentului HR Uncovered 2021- Sistemul de lucru în regim hibrid este un ”must have”, iar nu un ”nice to have”

Pe 15-16 septembrie 2021, te invităm la primul eveniment în format hibrid din această toamnă: HR UNCOVERED București
![[#DordeBunșiBine] Răzvan Crișan & Ioana Dogaru: Revenirea la normalitate depinde de fiecare dintre noi](https://media.iqads.ro/2021/06/pjimage4-cover-410.jpg)
[#DordeBunșiBine] Răzvan Crișan & Ioana Dogaru: Revenirea la normalitate depinde de fiecare dintre noi

The Azores Sustainability & CSR Services anunță lansarea celei de-a doua ediții a Community Index 2020: radiografia proiectelor corporate de investiții în comunitățile din România

Un mulțumesc cum trebuie pentru toți oamenii puternici, mesajul din spatele celei mai recente campanii Neumarkt®

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019

E.ON ROMANIA si McCann Worldgroup Romania marcheaza inceputul colaborarii prin lansarea platformei „Zona de Confort”
![[Marketer Profile] La fiecare colț de stradă găsești o lecție de marketing. Paul Markovits, după 28 de ani în domeniu](https://media.iqads.ro/2019/08/rsk-4341-cover-410.jpg)
[Marketer Profile] La fiecare colț de stradă găsești o lecție de marketing. Paul Markovits, după 28 de ani în domeniu

Ximena Cilibiu (Digital Wand): Avand o baza tehnologica puternica, am adaugat componente de ATL, BTL sau PR pe care le familiarizam cu digitalul

Noua campanie Heineken® transformă casele în Home Bar-uri, pentru experiențe UEFA Champions League de neratat
![[Unde esti, brandingule?] Mona Ursu (Brandfusion): Suntem inca prea putini jucatori specializati in munca de branding. Ne numeri pe degetele de la o mana](https://media.iqads.ro/2018/06/mona-ursu-chief-executive-officer-brandfusion-headshot-cover-410.jpg)
[Unde esti, brandingule?] Mona Ursu (Brandfusion): Suntem inca prea putini jucatori specializati in munca de branding. Ne numeri pe degetele de la o mana

Progresiv Awards, premiile care aduc recunoașterea adevăratelor valori din piața FMCG, anunță finaliștii ediției 2017

Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări

Marele trofeu EFFIE a fost castigat de Leo Burnett pentru campania „Tadaaam GigaWeekend” – Telekom Romania

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari

Red Berries Local Act, o noua experienta neconventionala #urbanbynature, oferita de Strongbow® si Ogilvy Romania
