Articole care fac referire la McCann PR
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii McCann PR
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
Teodora Migdalovici: Cand am intrat in domeniul asta era multa bucurie de a crea, o efervescenta delicioasa. Azi e multa anxietate. Industria trece printr-o schimbare de proportii si foarte putini sunt echipati pentru ce ne asteapta
Itinerare Made of Fusion: Fuzetea anunță un parteneriat cu Tripadvisor pentru a inspira noi comportamente de călătorie
Cum se vede praful prin lentila creativă a celei mai noi campanii de conștientizare a poluării aerului, semnată de Dyson & Mccann PR
Beatrice Bran: ”Bine-bine, SNSPA, dar ce ieși de acolo? Specialist în comunicare. Bine, dar ce faci, mai concret?”
Klarmedia și Media Image Group fuzionează și își consolidează poziția de furnizor principal de monitorizare media pe piața din România și Republica Moldova
Lavinia Iancu: Nu mai e loc de „maculatură”, oamenii vor să vadă comunicarea unor fapte, nu niște contexte de comunicare impus artificial de corporații
McCann PR și Avenor College - parteneriat strategic pentru promovarea proiectelor educaționale inovatoare
[Comunicare ca la carte] Claudiu Dobrita: Publicitatea ca job s-a comoditizat, a devenit mai mult “treaba” si mai putin “coolness”, ceea ce e foarte bine in esenta
MSL The Practice a fost desemnată „Agenția de PR a Anului” în cadrul celei de-a XIX-a ediții a competiției Romanian PR Award care și-a anunțat laureații la Gala virtuală, desfășurată aseară
[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa
Huawei îi invită pe utilizatori să își descopere propriul univers, prin intermediul campaniei Explore More of You
Am intors clepsidra pentru MIXX AWARDS Romania 2020: o saptamana pana la deadline. Ingredientul cheie al Festi(n)valului - categoriile dedicate Influencer Marketing


























![[Start in PR] Ana-Maria Grigore: Consumatorul este in definitiv un partener cu drepturi egale pentru care este recomandat sa venim cu modele de povesti autentice](https://media.iqads.ro/2020/11/photo-ana-grigore-cover-410.jpg)

![[Start in PR] Beatrice Cristea: Storytelling-ul, deși este un termen firesc în această industrie, nu este ușor. Este poate cel mai dificil lucru al profesiei](https://media.iqads.ro/2020/10/beatrice-cristea-mccann-pr-cover-410.jpg)









