Articole care fac referire la Heineken
A fost Animest.20. Număr record de spectatori la ediția aniversară a celui mai mare festival de animație din România
Începe Animest.20. Ediția aniversară transformă Bucureștiul în cel mai mare hub de animație din Europa în perioada 3 - 12 octombrie
Comunicare OOH 360°: spre oraș și în afara lui. Un nou totem digital de mari dimensiuni la intrarea în Iași
Birra Moretti® continuă seria evenimentelor Live Birra Moretti cu La Grande Cena – o invitație de a redescoperi bucuria meselor împreună
Birra Moretti® continuă seria evenimentelor Live Birra Moretti cu La Grande Cena – o invitație de a redescoperi bucuria meselor împreună
Conferința IAA Creativity4Better se întoarce în 2025 într-un format care explorează toate dimensiunile creativității
v8 a devenit partenerul strategic și creativ al Ciuc® Radler și a lansat campania „Parte din Senzație"
Birra Moretti® lansează o invitație la viața fără grabă și conexiuni autentice printr-o serie de evenimente speciale
MullenLowe România lansează Indexul Mpatiei 2.0, noul barometru al relației brand–consumator măsurat prin prisma empatiei
v8 devine partenerul strategic și creativ al Neumarkt® și lansează pe Youtube showul online „Logica de bărbat pus pe inventat”
[Refresh creativ] Claudiu Dobriță: Cand lipseste provocarea, solutiile nu pot fi decat caldute. Creativitatea are nevoie de tensiune si asta vine din unghiuri asumate si din curaj
eMAG este Partener Principal al DevTalks Romania 2025, cea mai mare conferință tech din România si CEE
Godmother construiește poduri între culturi și generații de creativi din continente diferite. „Ideea rămâne limbajul comun universal”
DevTalks 2025 transformă Bucureștiul în epicentrul tehnologiei din Europa de Sud-Est: 7.000+ participanți, 150+ speakeri și giganți globali precum OpenAI, Microsoft și GitHub
MullenLowe România anunță numirea lui Alex Petrescu în funcția de Creative Director. Agenția extinde parteneriatul cu Simina Leotescu în rol de Strategy Director
Aventură anamorfică 3D OOH: Corabia Survivor România naufragiază pe billboarduri digitale în Iași și București
Cristiana Belodan se reîntoarce în lumea agențiilor de publicitate ca Managing Director MullenLowe România
[Rewind & Play] Liviu Țurcanu: Promovarea diversității, incluziunii și a echității vor fi esențiale pentru branduri și la noi
Poveste festivă cu accente italiene într-o campanie anamorfică 3D OOH semnată de WINK pentru Birra Moretti
Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024
Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024
Colliers: Logicor a achiziționat 4,6 hectare de teren de la Jumbo, la ieșirea din Pallady, într-o tranzacție intermediată de Colliers. 2024 se dovedește a fi un an foarte bun pentru achiziții strategice pe piața terenurilor
De la experiență de eveniment la cultură de festival: Conferința despre Diversitate și Incluziune | O inițiativă OPEN MINDS
Věra Šídlová, Global Director, Creative, Kantar | Cannes Lions 2024: Cinci surse de inspirație pentru specialiștii în marketing




![[Case Study] De ce brandurile din România mizează puternic pe Glovo Brands Ads](https://media.iqads.ro/2025/10/1-2-cover-410.jpg)






























