
Articole care fac referire la Heineken

![[La shopping cu creativii] Ionuț Dumitrache: Încerc să nu îmi urmez impulsul inițial de a cumpăra un lucru fără să mă gândesc de două ori dacă chiar aș avea nevoie de el sau este un simplu moft](https://media.iqads.ro/2022/12/foto-ionut-2-cover-410.jpg)
[La shopping cu creativii] Ionuț Dumitrache: Încerc să nu îmi urmez impulsul inițial de a cumpăra un lucru fără să mă gândesc de două ori dacă chiar aș avea nevoie de el sau este un simplu moft

STUDIU COGNITION: „Băuturile preferate ale românilor, de sărbători”. Berea rămâne în topul preferințelor consumatorilor din România

Exploratist lansează Project Atom, un ecosistem de servicii integrate de marketing experiențial. Primul partener strategic este AHA Media

Primul mesaj de interes public care încurajează cititul, în premieră în România. De la Saatchi & Saatchi + The Geeks

Saatchi & Saatchi + The Geeks: Despre Lifebeats - cum a luat naștere o campanie dedicată Dăruitorilor de Viață

Saatchi & Saatchi + The Geeks: Cum am transformat Quiet time în Quality time prin 6 Ghicitori muzicale

Scurtmetrajul portughez Ice Merchants, recompensat cu Trofeul Animest 2022. Peste 10.000 de participanți la ediția cu numărul 17

Zece zile de aventură în lumea magică a filmului de animație: începe cea de-a 17-a ediție a Festivalului Animest

Trippy, Creepy, Animusic Night: Proiecții și petreceri pentru iubitorii de animație cu gusturi excentrice

Cicliștii amatori și profesioniști vor concura pe marile bulevarde ale Bucureștiului, la prima ediție L’Étape România by Tour de France

Provocarea Flight Festival și Mullen România: FLY BEYOND THE SUNSET, la singurul festival de edutainment din România

A zecea ediție Romanian Design Week s-a încheiat. 35 de mii de persoane au vizitat expozițiile și au participat la cele 100 de evenimente conexe

Mullen România devine copilotul Flight Festival în comunicarea primului festival de edutainment din sud-estul Europei

McCann PR și Avenor College - parteneriat strategic pentru promovarea proiectelor educaționale inovatoare

Andrei Huțuleac, regizorul filmului #dogpoopgirl: “Am îmbrăcat monstrul de sub pat într-o rochiță ca să-mi fie mai puțin frică de el.”

Pe 15-16 martie 2022, discutăm despre viitorul forței de muncă într-o notă pragmatică, la noua ediție „[email protected]” – eveniment hibird
![[Marcom 2022] Ciprian Susanu: Dacă ar fi să aleg un trend cu adevărat disruptive pentru 2022, acela e întregul potențial de aplicabilitate pe care blockchain și NFT-urile îl au în marketing](https://media.iqads.ro/2022/02/cs-7-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Ciprian Susanu: Dacă ar fi să aleg un trend cu adevărat disruptive pentru 2022, acela e întregul potențial de aplicabilitate pe care blockchain și NFT-urile îl au în marketing
![[Marcom 2022] Andra Panaitescu: Empatia a aparut deodata pe job description trecand din granita personala catre cea profesionala](https://media.iqads.ro/2022/02/andra-panaitescu-mullen-cover-410.jpg)