Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Banci si Asigurari in online in decembrie 2013

Banci

Sectorul Banci a generat in luna decembrie a acestui an peste 13.000 de aparitii in online, cu 21% mai putine ca in luna noiembrie, si un viewership de 27 de milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate canalele analizate: cu 25% in presa online, cu aproape 25% pe bloguri si forumuri si aproape 12% in retelele sociale.

Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

Topul vizibilitatii brandurilor de Banci in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele utilizate, este condus in luna decembrie de catre BCR, ING si CEC Bank.

Pe Facebook, numarul de fani ai paginilor de banci a depasit 1 milion, crescand cu 9% fata de luna noiembrie. Numarul fanilor activi a scazut cu 26%.

Numarul total de comentarii postate de fani pe paginile bancilor a scazut cu 16% fata de luna noiembrie. Si numarul de like-uri si cel de share-uri au inregistrat scaderi, de 17%, respectiv 44%.

Numarul de postari ale bancilor a inregistrat o crestere fata de luna precedenta, de 8%. Au fost postate cu 35% mai putine link-uri si cu 4% mai putine status-uri. In schimb au fost publicate cu 25% mai multe videoclipuri si cu 8% mai multe poze.

Topul celor mai importante pagini de banci in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de BRD Groupe Societe Generale, Garanti Bank si BCR.

"People talking about this" este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna decembrie.

Categoria "active" desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor.

Cele mai de succes postari vin din partea ING Web Cafe, BRD Groupe Societe Generale si Garanti Bank.

Asigurari

Sectorul Asigurari a generat in luna decembrie a acestui an peste 1.200 de aparitii in online, cu aproape 13% mai putin ca in luna noiembrie, si un viewership de aproape 3.000.000. Vizibilitatea sectorului a inregistrat o scadere de 35% pe bloguri si forumuri, aproape 19% in retelele sociale si de 7% in presa online.

Topul vizibilitatii brandurilor de Asigurari in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele utilizate, este condus in luna decembrie de catre Astra Asigurari, Euroins si ASIROM.

Pe Facebook, numarul de fani ai paginilor brandurilor de Asigurari a ramas constant, la aproape 300.000. Numarul de fani activi a crescut insa cu 23%.

Numarul total de comentarii postate de fani pe paginile brandurilor de Asigurari in luna decembrie a scazut cu 83% (ajungand la 2), cel al share-urilor cu 29%. In schimb a crescut numarul de like-uri, cu 13%.

Numarul de postari ale asiguratorilor a inregistrat o crestere de 23% fata de luna precedenta: au fost postate cu 65% mai putine videoclipuri si cu 53% mai putine link-uri. In schimb, a crescut cu 23% numarul de fotografii postate si cu 4% numarul de status-uri.

Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Asigurari in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Generali Asigurari, ASIROM si BCR Asigurari de Viata VIG.

Cele mai de succes postari vin din partea Generali Asigurari si BCR Asigurari de viata VIG.

FbMonitor prezinta intr-un mod structurat acele metrice care reflecta eficienta comunicarii pe o pagina de Facebook, atat in mod absolut, cat si prin raportare la concurenta sau la o perioada aterioara. Platforma poate fi accesata la adresa www.zelist.ro/fb si ofera companiilor posibilitatea de a determina care este eficienta demersurilor de comunicare in cadrul paginii proprii de Facebook.



TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related