Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Banci si Asigurari in iulie 2014

Banci
Sectorul Banci a generat in luna iulie a acestui an putin peste 24.000 de aparitii in online, cu 81% mai multe decat in luna iunie, si un viewership de 51 de milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna iunie pe toate segmentele analizate: cu 21% pe bloguri si forumuri, cu 95% in presa online si cu 65% pe retelele sociale.

Cele mai de succes postari vin din partea Garanti Bank.


1.153 de like-uri, 282 de share-uri, 1.602 comentarii

485 de like-uri, 147 de share-uri, 528 de comentarii

Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

 

Topul vizibilitatii brandurilor de Banci in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna iulie de BRD Groupe Societe Generale, ING si BRD.

Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Banci in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Bancpost, ING Web Cafe si Piraeus Bank Romania.

"People talking about this" este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna respectiva. Categoria "active" desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor.

Asigurari
Sectorul Asigurari a generat in luna iulie a acestui an 1.658 de aparitii in online, inregistrand o scadere de 31% fata de luna precedenta, si un viewership de 2,8 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: in presa online cu 3o%, pe bloguri si forumuri tot cu 30% si cu 34% pe retelele sociale.

Cele mai de succes postari vin din partea Generali Asigurari.

25 de like-uri, 43 de share-uri

28 de like-uri, 34 de share-uri

 

Topul vizibilitatii brandurilor de Asigurari in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna iulie de Carpatica Asigurari, Astra Asigurari si ASIROM.

Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Asigurari in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de ASIROM, Generali Asigurari si RCA Ieftin.



TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related