Oana Cuzino: Este de inteles dorinta fireasca a omenilor de a interactiona direct, de a asocia imaginea de la televizor cu cea reala

Oana Cuzino: Este de inteles dorinta fireasca a omenilor de a interactiona direct, de a asocia imaginea de la televizor cu cea reala

De 12 ani, Oana Cuzino este imaginea „Ce se intampla, Doctore?”, cea mai longeviva emisiune de sanatate & lifestyle pe care o stiu eu. Recunosc, nu prea e deschis televizorul sambata dimineata la 10:30 ca sa o urmaresc, dar era o vreme cand ma uitam destul de des.

Pe langa activitatea de la TV, Oana se implica si in campanii sociale si a avut si cateva colaborari cu branduri precum Dove sau Always, tocmai pentru ca acestea au misiuni in sfera sociala. Canalele de social media i-au permis Oanei sa se apropie de fanii ei, raspunzand la intrebarile lor, si totodata folosind preocuparile lor drept sursa de inspiratie pentru subiectele emisiunii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related