
Articole care fac referire la Always


Romanian Jewelry Week 3.0 - 190 designeri de bijuterie contemporană, 9 expoziții colective, 6 locații culturale din București

Dorian Ilie: Companiile și brandurile au înțeles că oamenii se schimbă, că vremurile se schimbă, că efectiv nu contează cât de minunat e un produs sau serviciu, dacă valorile nu sunt unde trebuie

În fiecare agenție, există un glass-ceiling care e mereu acolo și despre care nu vorbește nimeni, pe care doar împreună putem să-l eliminăm treptat

Amanda Coleman: When a crisis happens people want those involved in the situation to say something, to recognise what has happened and where there is some culpability admit it and say sorry
![[A fost odată în digital] Ana Bărăităreanu: Atunci “cucereai internetul”. Toate case-urile de festival erau cu #first. First video gaming FB app, first parallax website, first API integration platform, first first](https://media.iqads.ro/2022/05/ana-baraitareanu-cover-410.jpg)
[A fost odată în digital] Ana Bărăităreanu: Atunci “cucereai internetul”. Toate case-urile de festival erau cu #first. First video gaming FB app, first parallax website, first API integration platform, first first

75% dintre români consideră că femeile nu pot să facă sport la același nivel cu bărbații. Head&Shoulders România crede că nimic un ar trebui să-ți stea în cale indiferent de visul tău. Performanța este genul tău!

57 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2021. Grand Effie: The Online Park – Telekom România şi Leo Burnett

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

L.L.A.M.A, prima minifigurină LEGO care semnează cu o casă de discuri, lansează un single alături de NE-YO și Carmen DeLeon
![[2020. Ghid de supravietuire] Iulian Barbulescu: Cand eroul este supus unei incercari, el face mult mai mult decat sa supravietuiasca. Se transforma si devine altceva](https://media.iqads.ro/2020/12/img-8932-cover-410.jpg)
[2020. Ghid de supravietuire] Iulian Barbulescu: Cand eroul este supus unei incercari, el face mult mai mult decat sa supravietuiasca. Se transforma si devine altceva
![[Start în creație] Victoria Adam: Generația Y din care fac parte este una care trăiește repede. E grăbită, nerăbdătoare, își dorește totul aici și acum ](https://media.iqads.ro/2020/09/victoria-adam1-cover-410.jpg)
[Start în creație] Victoria Adam: Generația Y din care fac parte este una care trăiește repede. E grăbită, nerăbdătoare, își dorește totul aici și acum

Procter & Gamble a primit distincția “Brand Marketer of the Decade", pentru creativitatea reclamelor sale, în cadrul festivalului Cannes Lions
![[Start in creatie] Miruna Potop și Silvana Frinculescu: Să îngropăm din clișee, surprize, beneficii și headline-uri scrise ca hashtag](https://media.iqads.ro/2020/04/silvana-miruna-cover-410.jpg)
[Start in creatie] Miruna Potop și Silvana Frinculescu: Să îngropăm din clișee, surprize, beneficii și headline-uri scrise ca hashtag

P&G și brandurile sale își unesc forțele cu Crucea Roșie Română, pentru a susține sistemul medical și comunitățile afectate pe durata pandemiei de COVID-19

Fake news, relevanta si incredere: teme majore de discutie la European Communication Summit, editia 2019

IN2 SABRE Awards EMEA 2019: 3 campanii castigatoare in categoriile lor, alte 9 Certificate de Excelenta pentru PR-ul romanesc
![[Noii publicitari] Alexandra Ciobanu (Interactions), de la joaca in publicitate la joaca serioasa in publicitate](https://media.iqads.ro/2018/09/alexandra-ciobanu-cover-410.jpg)
[Noii publicitari] Alexandra Ciobanu (Interactions), de la joaca in publicitate la joaca serioasa in publicitate

Oana Dorobanțu și tricourile ei feministe: Am tot văzut oameni cu inscripții KINDNESS, ANGEL, TAKE IT EASY, care țipau la alții

BIEFF 2018 prezintă primul Spotlight Berlinale din România: Noi perspective asupra realității contemporane

A teaser on Creativity by Yasuharu Sasaki presented by Ursus. “If a person has curiosity, he or she will constantly gain a new perspective for great ideas”
![[FIBRA#2 Jury] Till Eckel (Jung von Matt): Be calm and focus on having ideas. No matter what the marcom industry happens to be talking about at the moment](https://media.iqads.ro/2017/10/till-img-65631-cover-410.jpg)
[FIBRA#2 Jury] Till Eckel (Jung von Matt): Be calm and focus on having ideas. No matter what the marcom industry happens to be talking about at the moment

Marc Pritchard, Chief Brand Officer, P&G: publicitatea poate promova egalitatea de gen, prin vocea sa creativa si puternica
![[Mini-publicitate] Carmen Tiderle (Directia Creativa): Ma enerveaza lipsa insight-ului. Si faptul ca reclamele ii subestimeaza pe copii](https://media.iqads.ro/2017/02/carmen-tiderle-cover-410.jpg)
[Mini-publicitate] Carmen Tiderle (Directia Creativa): Ma enerveaza lipsa insight-ului. Si faptul ca reclamele ii subestimeaza pe copii
![[YouTube Romania Ads Leaderboard] Top 5 cele mai populare reclame vizionate in luna octombrie 2016. Doua productii romanesti in top](https://media.iqads.ro/2016/11/tata-cover-410.jpg)
[YouTube Romania Ads Leaderboard] Top 5 cele mai populare reclame vizionate in luna octombrie 2016. Doua productii romanesti in top
![[YouTube Ads Leaderboard: Cannes 2016] Top 10 cele mai populare spoturi vizionate la nivel global de la Cannes 2015 si pana in prezent](https://media.iqads.ro/2016/06/collageclash-cover-410.jpg)
[YouTube Ads Leaderboard: Cannes 2016] Top 10 cele mai populare spoturi vizionate la nivel global de la Cannes 2015 si pana in prezent

Un Gold si doua Diplome pentru Romania la Golden Hammer 2016. Eugen Suman: Ungaria si tarile baltice au avut cele mai multe lucrari. Marea absenta a fost Rusia
![[Conferintele FIBRA] Alex Petrescu (Geometry Global): Una dintre greselile fundamentale pe care le facem este ca privim PR-ul ca o anexa a comunicarii](https://media.iqads.ro/2016/05/img-15092-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Alex Petrescu (Geometry Global): Una dintre greselile fundamentale pe care le facem este ca privim PR-ul ca o anexa a comunicarii
![[Bilant 2015] Alex Negoescu (Cohn&Jansen JWT): Din cauza enormitatii, cuvantul anului cred ca a fost #colectiv, chiar si in publicitate](https://media.iqads.ro/2015/12/alex-negoescu-cover-400-cover-410.jpg)
[Bilant 2015] Alex Negoescu (Cohn&Jansen JWT): Din cauza enormitatii, cuvantul anului cred ca a fost #colectiv, chiar si in publicitate
