Articole care fac referire la World Vision
Mihai Tudorică: Am început să alerg pentru că nu reușeam să mă integrez în Norvegia. Norvegienii au o relație aproape sacră cu sportul și natura
Fundația PepsiCo, PepsiCo România și World Vision România se implică pentru al doilea an consecutiv în acțiuni de voluntariat la Liceul Tehnologic Urziceni
Noua campanie de loializare PENNY – un strop de inspirație în fiecare rețetă, alături de colecția Vivess pentru bucătărie
Noua campanie de loializare PENNY – împreună susținem elevii din medii defavorizate să meargă la liceu
Fundația Serviciilor Sociale Bethany face bilanțul anului 2024: Peste 1.600 de beneficiari prin programele esențiale pentru copii și tineri vulnerabili
De Ziua Siguranței pe Internet, TikTok lansează centrul educațional #SaferTogether cu sfaturi pentru o experiență online pozitivă
Florinela Iosip & Adriana Moscu: E nevoie să depășim paradigma asta de tip fabrică, unde toți copiii învață la fel și trebuie să producă aceleași piese
Împreună hrănim speranța celor aflați în dificultate: o nouă ediție a Colectei Naționale de Alimente revine între 13-15 decembrie, în toate magazinele PENNY din țară
La 18 ani, Golin lansează programul de mentorat „Perspective”, în parteneriat cu World Vision România
Campaniile de loializare continuă la PENNY – susținem împreună tinerii din mediile defavorizate să meargă la liceu
OSCAR Downstream lansează platforma de sustenabilitate: România Tot Înainte. Alimentăm binele în educație, sănătate și mediu
PENNY și World Vision România lansează o nouă campanie de loializare și continuă programul „Vreau în clasa a 9-a”
Al treilea an de parteneriat între Fundația Pepsico și World Vision România – 90 de elevi din mediul rural vor beneficia de oportunități educaționale
PENNY desfășoară o nouă campanie de loializare prin care susține proiectul „Vreau în clasa a 9-a”, dezvoltat de World Vision România
[Start in industrie] Mihaela Ghiorghiu: Suntem o generație care a realizat rapid că, mai important decât poziția și salariul, sunt alți KPIs, precum aprecierea muncii, oportunitățile de învățare, echilibrul între viața profesională și personală
Amedeea Enache: Există la refugiații rămași la noi probleme precum relațiile mama-copii, comunicarea grea cu familia rămasă acasă, greutatea de a lua decizii precum a rămâne aici, a pleca înapoi
Liderii care au făcut proiecte în beneficiul copiilor au fost premiați la Gala Itsy Bitsy Lideri pentru Liderasi 2023
Fundația PepsiCo extinde parteneriatul cu World Vision România pentru a oferi oportunități educaționale elevilor vulnerabili
Burse în valoare totală de 200,000 de lei au fost oferite celor peste 20 de tineri înscriși în campania Kiss FM - Bursa de Merit Mai Mult
1.500 de copii din medii vulnerabile vor beneficia de acces la educație digitală, cu sprijinul oferit de Lidl România, printr-o campanie derulată împreună cu World Vision România
Oana Pellea, Feli, Ana Maria Popescu (Brânză), Călin Goia, Chef Florin Dumitrescu și Andi Vasluianu, alături de tinerii din România care vor să-și urmeze visurile
[Fapte pentru un viitor mai bun] Mihaela Nabar: Fară educație, copiii devin adulți cu șanse de angajare reduse, care își formează familii cu aceleași probleme, generație după generație. Acest cerc vicios al sărăciei poate fi întrerupt
10 proiecte înscrise în secțiunea Tineri de Bine din competiția GSC 2022. Cine sunt cei 7 Tineri Jurați care vor evalua proiectele gândite și implementate de tineri
PepsiCo România, în parteneriat cu Asociația Școlilor Particulare, deschide un Centru Educațional pentru 150 de copii ucraineni
Grupul Etex suspendă operațiunile din Rusia și oferă sprijin angajaților din Ucraina prin intermediul filialelor din România și Polonia
[Marcom 2022] Radu Miu: Oamenii așteaptă de la branduri să joace un rol activ în comunitățile lor și să rezolve din problemele pe care autoritățile nu le au pe lista de priorități sau nu pot să le rezolve
Concertul caritabil #ArtiștiRomâniPentruUcraina donează sumele adunate în vederea achiziționării unor containere modulare de locuit pentru refugiați
New Moon și-a diversificat portofoliul cu noi clienți din industria auto, oil&gas, pharma, tech, IT&C, cybersecurity, retail și FMCG
[PR 2022] Raluca Zamfir: Asistăm la nașterea unor noi medii de exprimare, ce vor deveni o parte integrantă a vieții de zi cu zi a oamenilor
PepsiCo și Fundația PepsiCo semnează un parteneriat cu HORA pentru a sprijini comunitățile vulnerabile și restaurantele locale
[Povești de bine] Amelia Tue: Cea mai frumoasă parte a fost metamorfoza locului. Am lăsat în urmă o clădire în care am știut că vor putea locui două familii
Progresiv dă start înscrierilor la Progresiv Awards 2022, cea mai mare competiție locală dedicată proiectelor din retail & FMCG
PepsiCo și Fundația PepsiCo semnează un parteneriat cu World Vision România pentru a oferi oportunități educaționale elevilor vulnerabili, afectați de pandemie
KFC se alătură și anul acesta World Vision în susținerea programului de strângere de fonduri „Vreau în clasa a 9-a”
Cristina Hanganu: Am văzut societatea civilă crescând nu doar în marile centre urbane, ci și în micul urban, și acesta este un semn bun pentru noi toți























