![Al treilea an de parteneriat între Fundația Pepsico și World Vision România – 90 de elevi din mediul rural vor beneficia de oportunități educaționale](https://media.iqads.ro/2024/03/pepsic-2-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la World Vision
![Al treilea an de parteneriat între Fundația Pepsico și World Vision România – 90 de elevi din mediul rural vor beneficia de oportunități educaționale](https://media.iqads.ro/2024/03/pepsic-2-cover-410.jpg)
![[Start in industrie] Mihaela Ghiorghiu: Suntem o generație care a realizat rapid că, mai important decât poziția și salariul, sunt alți KPIs, precum aprecierea muncii, oportunitățile de învățare, echilibrul între viața profesională și personală](https://media.iqads.ro/2023/12/mihaela-ghiorghiu-conan-cover-410.jpg)
[Start in industrie] Mihaela Ghiorghiu: Suntem o generație care a realizat rapid că, mai important decât poziția și salariul, sunt alți KPIs, precum aprecierea muncii, oportunitățile de învățare, echilibrul între viața profesională și personală
![Amedeea Enache: Există la refugiații rămași la noi probleme precum relațiile mama-copii, comunicarea grea cu familia rămasă acasă, greutatea de a lua decizii precum a rămâne aici, a pleca înapoi](https://media.iqads.ro/2023/04/fotojet-2023-04-06t114119-991-cover-410.jpg)
Amedeea Enache: Există la refugiații rămași la noi probleme precum relațiile mama-copii, comunicarea grea cu familia rămasă acasă, greutatea de a lua decizii precum a rămâne aici, a pleca înapoi
![Fundația PepsiCo extinde parteneriatul cu World Vision România pentru a oferi oportunități educaționale elevilor vulnerabili](https://media.iqads.ro/2023/02/pepsico-foundation-world-vsision-vreau-in-clasa-9a-2-cover-410.jpg)
Fundația PepsiCo extinde parteneriatul cu World Vision România pentru a oferi oportunități educaționale elevilor vulnerabili
![[Fapte pentru un viitor mai bun] Mihaela Nabar: Fară educație, copiii devin adulți cu șanse de angajare reduse, care își formează familii cu aceleași probleme, generație după generație. Acest cerc vicios al sărăciei poate fi întrerupt](https://media.iqads.ro/2022/05/pjimage11-cover-410.jpg)
[Fapte pentru un viitor mai bun] Mihaela Nabar: Fară educație, copiii devin adulți cu șanse de angajare reduse, care își formează familii cu aceleași probleme, generație după generație. Acest cerc vicios al sărăciei poate fi întrerupt
![PepsiCo România, în parteneriat cu Asociația Școlilor Particulare, deschide un Centru Educațional pentru 150 de copii ucraineni](https://media.iqads.ro/2022/04/pepsico-centru-educational-2-cover-410.jpg)
PepsiCo România, în parteneriat cu Asociația Școlilor Particulare, deschide un Centru Educațional pentru 150 de copii ucraineni
![[Marcom 2022] Radu Miu: Oamenii așteaptă de la branduri să joace un rol activ în comunitățile lor și să rezolve din problemele pe care autoritățile nu le au pe lista de priorități sau nu pot să le rezolve](https://media.iqads.ro/2022/03/radu-miu-mercury360-cover-850-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Radu Miu: Oamenii așteaptă de la branduri să joace un rol activ în comunitățile lor și să rezolve din problemele pe care autoritățile nu le au pe lista de priorități sau nu pot să le rezolve
![[PR 2022] Raluca Zamfir: Asistăm la nașterea unor noi medii de exprimare, ce vor deveni o parte integrantă a vieții de zi cu zi a oamenilor](https://media.iqads.ro/2022/01/rat08503-cover-410.jpg)
[PR 2022] Raluca Zamfir: Asistăm la nașterea unor noi medii de exprimare, ce vor deveni o parte integrantă a vieții de zi cu zi a oamenilor
![PepsiCo și Fundația PepsiCo semnează un parteneriat cu HORA pentru a sprijini comunitățile vulnerabile și restaurantele locale](https://media.iqads.ro/2021/12/hora-romania-cover-410.jpg)
PepsiCo și Fundația PepsiCo semnează un parteneriat cu HORA pentru a sprijini comunitățile vulnerabile și restaurantele locale
![Progresiv dă start înscrierilor la Progresiv Awards 2022, cea mai mare competiție locală dedicată proiectelor din retail & FMCG](https://media.iqads.ro/2021/11/1200-x-630-start-progresiv-awards-cover-410.jpg)
Progresiv dă start înscrierilor la Progresiv Awards 2022, cea mai mare competiție locală dedicată proiectelor din retail & FMCG
![PepsiCo și Fundația PepsiCo semnează un parteneriat cu World Vision România pentru a oferi oportunități educaționale elevilor vulnerabili, afectați de pandemie](https://media.iqads.ro/2021/11/romania-pepsico-foundation-landscape-cover-410.jpg)
PepsiCo și Fundația PepsiCo semnează un parteneriat cu World Vision România pentru a oferi oportunități educaționale elevilor vulnerabili, afectați de pandemie
![KFC se alătură și anul acesta World Vision în susținerea programului de strângere de fonduri „Vreau în clasa a 9-a”](https://media.iqads.ro/2021/10/kfc-vreau-in-clasa-a9-a-cover-410.jpg)
KFC se alătură și anul acesta World Vision în susținerea programului de strângere de fonduri „Vreau în clasa a 9-a”
![Cristina Hanganu: Am văzut societatea civilă crescând nu doar în marile centre urbane, ci și în micul urban, și acesta este un semn bun pentru noi toți](https://media.iqads.ro/2021/10/cristina-hanganu-cover-410.jpg)
Cristina Hanganu: Am văzut societatea civilă crescând nu doar în marile centre urbane, ci și în micul urban, și acesta este un semn bun pentru noi toți
![Roche Bobois a provocat cinci designeri români și organizează o licitație caritabilă, cu ocazia aniversării a 50 de ani a colecției Mah Jong](https://media.iqads.ro/2021/09/dsc-9638-cover-410.jpg)
Roche Bobois a provocat cinci designeri români și organizează o licitație caritabilă, cu ocazia aniversării a 50 de ani a colecției Mah Jong
![Lidl contribuie împreună cu clienții săi la modernizarea școlilor din România printr-o donație de 195.000 lei către World Vision și anunță o nouă campanie de strângere de fonduri, pentru Centrul Step by Step](https://media.iqads.ro/2021/01/ilustrare-comunicat-de-presa-cover-410.jpg)
Lidl contribuie împreună cu clienții săi la modernizarea școlilor din România printr-o donație de 195.000 lei către World Vision și anunță o nouă campanie de strângere de fonduri, pentru Centrul Step by Step
![Analiză: 4 din 10 școli din mediul rural au grupuri sanitare situate în curte, fără apă curentă și canalizare](https://media.iqads.ro/2020/07/lidl-romania-cum-arata-cele-doua-fete-ale-romaniei-cover-410.jpg)
Analiză: 4 din 10 școli din mediul rural au grupuri sanitare situate în curte, fără apă curentă și canalizare
![World Vision va implementa ideile din ediția a doua a competiției PR Arena lansată de Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării](https://media.iqads.ro/2019/11/pr-arena-cover-410.jpg)
World Vision va implementa ideile din ediția a doua a competiției PR Arena lansată de Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării
![PENNY Market extinde parteneriatul cu World Vision și oferă 100 de burse și stagii elevilor din mediul rural în cadrul programului „Vreau în clasa a 9-a”](https://media.iqads.ro/2019/07/vizita-reprezentant-penny-barlad-1-cover-410.jpg)
PENNY Market extinde parteneriatul cu World Vision și oferă 100 de burse și stagii elevilor din mediul rural în cadrul programului „Vreau în clasa a 9-a”
![[CSR în 2019] Irina Butnaru (PENNY Market): Potențialul unor idei și activități în CSR se descoperă prin implicare și desfășurarea continuă de proiecte](https://media.iqads.ro/2019/05/irinamanuelabutnaru-pennymarket-reweromania-1-cover-410.jpg)
[CSR în 2019] Irina Butnaru (PENNY Market): Potențialul unor idei și activități în CSR se descoperă prin implicare și desfășurarea continuă de proiecte
![[CSR în 2019] Claudia Porojan (Sphera Franchise Group): Peste 70% din alimentele și ingredientele Grupului provin de pe piața locală, inclusiv categorii precum carne, brânză și legume](https://media.iqads.ro/2019/05/claudia-porojan-csr-media-cover-410.jpg)
[CSR în 2019] Claudia Porojan (Sphera Franchise Group): Peste 70% din alimentele și ingredientele Grupului provin de pe piața locală, inclusiv categorii precum carne, brânză și legume
![O nouă generație de elevi va spune ,,Prezent’’ la liceu printr-o donație de 145.000 de euro din partea KFC și Pizza Hut pentru programul - „Vreau în clasa a noua!”](https://media.iqads.ro/2018/12/vreau-in-clasa-a-noua-un-program-world-vision-sustinut-de-kfc-si-pizza-hut-cover-410.jpg)
O nouă generație de elevi va spune ,,Prezent’’ la liceu printr-o donație de 145.000 de euro din partea KFC și Pizza Hut pentru programul - „Vreau în clasa a noua!”
![KFC și Pizza Hut, în parteneriat cu World Vision, susțin pentru al 11-lea an elevii din programul „Vreau în clasa a noua”](https://media.iqads.ro/2018/10/vreau-in-clasa-a-noua-cover-410.jpg)
KFC și Pizza Hut, în parteneriat cu World Vision, susțin pentru al 11-lea an elevii din programul „Vreau în clasa a noua”
![[Cum promovezi binele] Daniela Buzducea (Fundația World Vision România): Fiecare copil pe care-l pierdem în întunericul sărăciei și al subdezvoltării este un cost pe care România nu și-l mai poate permite](https://media.iqads.ro/2018/05/collage2-cover-410.jpg)
[Cum promovezi binele] Daniela Buzducea (Fundația World Vision România): Fiecare copil pe care-l pierdem în întunericul sărăciei și al subdezvoltării este un cost pe care România nu și-l mai poate permite
![La al 10-lea an de parteneriat cu World Vision România, KFC și Pizza Hut vor dona suma record de 140.000 de euro pentru programul „Vreau în clasa a noua”](https://media.iqads.ro/2017/11/rezultate-campanie-kfc-vreau-in-clasa-a-noua-2017-cover-410.jpg)
La al 10-lea an de parteneriat cu World Vision România, KFC și Pizza Hut vor dona suma record de 140.000 de euro pentru programul „Vreau în clasa a noua”
![De 10 ani, KFC și Pizza Hut, în parteneriat cu World Vision, susțin „Eroii de nota 10” din programul „Vreau în clasa a noua”. Pe 1 octombrie s-a dat startul strângerii de fonduri în restaurantele din întreaga țară](https://media.iqads.ro/2017/10/kfc-wv-vreau-in-clasa-a-9a-cover-410.jpg)
De 10 ani, KFC și Pizza Hut, în parteneriat cu World Vision, susțin „Eroii de nota 10” din programul „Vreau în clasa a noua”. Pe 1 octombrie s-a dat startul strângerii de fonduri în restaurantele din întreaga țară
![[CSR-ul lui 2017] Irina Lapoviță, Lidl: Urmărim să avem proiecte pe termen lung care dau o undiță comunității și nu doar peștele pe care să îl pună pe masă astăzi](https://media.iqads.ro/2017/03/colaj-lidl-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Irina Lapoviță, Lidl: Urmărim să avem proiecte pe termen lung care dau o undiță comunității și nu doar peștele pe care să îl pună pe masă astăzi
![Progresiv Awards, premiile care aduc recunoașterea adevăratelor valori din piața FMCG, anunță finaliștii ediției 2017](https://media.iqads.ro/2017/02/vizual-comunicat-finalisti-cover-410.jpg)
Progresiv Awards, premiile care aduc recunoașterea adevăratelor valori din piața FMCG, anunță finaliștii ediției 2017
![KFC si Pizza Hut Romania vor dona suma record de 117.000 euro pentru programul ,,Vreau in clasa a noua’’, in parteneriat cu World Vision](https://media.iqads.ro/2016/11/kfc-pizza-hut-vreau-in-clasa-a-noua-cover-410.jpg)
KFC si Pizza Hut Romania vor dona suma record de 117.000 euro pentru programul ,,Vreau in clasa a noua’’, in parteneriat cu World Vision
![[Pro bono in agentii] Dorian Ilie (Rogalski Damaschin) si de ce e important ca toti oamenii sa stie ca Pamantul se invarte in jurul Soarelui](https://media.iqads.ro/2016/11/dorian-ilie-cover-410.jpg)
[Pro bono in agentii] Dorian Ilie (Rogalski Damaschin) si de ce e important ca toti oamenii sa stie ca Pamantul se invarte in jurul Soarelui
![KFC si Pizza Hut demareaza cea de-a noua editie a programului „Vreau in clasa a noua”, in parteneriat cu World Vision](https://media.iqads.ro/2016/10/kfc-pizza-hut-vreau-in-clasa-a-noua-cover-410.jpg)
KFC si Pizza Hut demareaza cea de-a noua editie a programului „Vreau in clasa a noua”, in parteneriat cu World Vision
![Golin comunica parteneriatul dintre Lidl si World Vision – Paine si Maine, un program dedicat luptei impotriva abandonului scolar](https://media.iqads.ro/2016/08/paine-si-maine-lidl-world-vision-1-cover-410.jpg)
Golin comunica parteneriatul dintre Lidl si World Vision – Paine si Maine, un program dedicat luptei impotriva abandonului scolar
![Golin transforma blogerii in profesori, intr-un atelier „altfel” dezvoltat pentru KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery](https://media.iqads.ro/2016/05/scoala-altfel-2016-1-1-cover-410.jpg)
Golin transforma blogerii in profesori, intr-un atelier „altfel” dezvoltat pentru KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery
![KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery au organizat Scoala Altfel 2016, pentru 36 de bursieri din programul „Vreau in clasa a noua”](https://media.iqads.ro/2016/04/scoala-altfel-2016-1-cover-410.jpg)