
Articole care fac referire la World Vision


Fundația PepsiCo extinde parteneriatul cu World Vision România pentru a oferi oportunități educaționale elevilor vulnerabili
![[Fapte pentru un viitor mai bun] Mihaela Nabar: Fară educație, copiii devin adulți cu șanse de angajare reduse, care își formează familii cu aceleași probleme, generație după generație. Acest cerc vicios al sărăciei poate fi întrerupt](https://media.iqads.ro/2022/05/pjimage11-cover-410.jpg)
[Fapte pentru un viitor mai bun] Mihaela Nabar: Fară educație, copiii devin adulți cu șanse de angajare reduse, care își formează familii cu aceleași probleme, generație după generație. Acest cerc vicios al sărăciei poate fi întrerupt

PepsiCo România, în parteneriat cu Asociația Școlilor Particulare, deschide un Centru Educațional pentru 150 de copii ucraineni
![[Marcom 2022] Radu Miu: Oamenii așteaptă de la branduri să joace un rol activ în comunitățile lor și să rezolve din problemele pe care autoritățile nu le au pe lista de priorități sau nu pot să le rezolve](https://media.iqads.ro/2022/03/radu-miu-mercury360-cover-850-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Radu Miu: Oamenii așteaptă de la branduri să joace un rol activ în comunitățile lor și să rezolve din problemele pe care autoritățile nu le au pe lista de priorități sau nu pot să le rezolve
![[PR 2022] Raluca Zamfir: Asistăm la nașterea unor noi medii de exprimare, ce vor deveni o parte integrantă a vieții de zi cu zi a oamenilor](https://media.iqads.ro/2022/01/rat08503-cover-410.jpg)
[PR 2022] Raluca Zamfir: Asistăm la nașterea unor noi medii de exprimare, ce vor deveni o parte integrantă a vieții de zi cu zi a oamenilor

PepsiCo și Fundația PepsiCo semnează un parteneriat cu HORA pentru a sprijini comunitățile vulnerabile și restaurantele locale

Progresiv dă start înscrierilor la Progresiv Awards 2022, cea mai mare competiție locală dedicată proiectelor din retail & FMCG

PepsiCo și Fundația PepsiCo semnează un parteneriat cu World Vision România pentru a oferi oportunități educaționale elevilor vulnerabili, afectați de pandemie

KFC se alătură și anul acesta World Vision în susținerea programului de strângere de fonduri „Vreau în clasa a 9-a”

Cristina Hanganu: Am văzut societatea civilă crescând nu doar în marile centre urbane, ci și în micul urban, și acesta este un semn bun pentru noi toți

Roche Bobois a provocat cinci designeri români și organizează o licitație caritabilă, cu ocazia aniversării a 50 de ani a colecției Mah Jong

Lidl contribuie împreună cu clienții săi la modernizarea școlilor din România printr-o donație de 195.000 lei către World Vision și anunță o nouă campanie de strângere de fonduri, pentru Centrul Step by Step

Analiză: 4 din 10 școli din mediul rural au grupuri sanitare situate în curte, fără apă curentă și canalizare

World Vision va implementa ideile din ediția a doua a competiției PR Arena lansată de Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării

PENNY Market extinde parteneriatul cu World Vision și oferă 100 de burse și stagii elevilor din mediul rural în cadrul programului „Vreau în clasa a 9-a”
![[CSR în 2019] Irina Butnaru (PENNY Market): Potențialul unor idei și activități în CSR se descoperă prin implicare și desfășurarea continuă de proiecte](https://media.iqads.ro/2019/05/irinamanuelabutnaru-pennymarket-reweromania-1-cover-410.jpg)
[CSR în 2019] Irina Butnaru (PENNY Market): Potențialul unor idei și activități în CSR se descoperă prin implicare și desfășurarea continuă de proiecte
![[CSR în 2019] Claudia Porojan (Sphera Franchise Group): Peste 70% din alimentele și ingredientele Grupului provin de pe piața locală, inclusiv categorii precum carne, brânză și legume](https://media.iqads.ro/2019/05/claudia-porojan-csr-media-cover-410.jpg)
[CSR în 2019] Claudia Porojan (Sphera Franchise Group): Peste 70% din alimentele și ingredientele Grupului provin de pe piața locală, inclusiv categorii precum carne, brânză și legume

O nouă generație de elevi va spune ,,Prezent’’ la liceu printr-o donație de 145.000 de euro din partea KFC și Pizza Hut pentru programul - „Vreau în clasa a noua!”

KFC și Pizza Hut, în parteneriat cu World Vision, susțin pentru al 11-lea an elevii din programul „Vreau în clasa a noua”
![[Cum promovezi binele] Daniela Buzducea (Fundația World Vision România): Fiecare copil pe care-l pierdem în întunericul sărăciei și al subdezvoltării este un cost pe care România nu și-l mai poate permite](https://media.iqads.ro/2018/05/collage2-cover-410.jpg)
[Cum promovezi binele] Daniela Buzducea (Fundația World Vision România): Fiecare copil pe care-l pierdem în întunericul sărăciei și al subdezvoltării este un cost pe care România nu și-l mai poate permite

La al 10-lea an de parteneriat cu World Vision România, KFC și Pizza Hut vor dona suma record de 140.000 de euro pentru programul „Vreau în clasa a noua”

De 10 ani, KFC și Pizza Hut, în parteneriat cu World Vision, susțin „Eroii de nota 10” din programul „Vreau în clasa a noua”. Pe 1 octombrie s-a dat startul strângerii de fonduri în restaurantele din întreaga țară
![[CSR-ul lui 2017] Irina Lapoviță, Lidl: Urmărim să avem proiecte pe termen lung care dau o undiță comunității și nu doar peștele pe care să îl pună pe masă astăzi](https://media.iqads.ro/2017/03/colaj-lidl-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Irina Lapoviță, Lidl: Urmărim să avem proiecte pe termen lung care dau o undiță comunității și nu doar peștele pe care să îl pună pe masă astăzi

Progresiv Awards, premiile care aduc recunoașterea adevăratelor valori din piața FMCG, anunță finaliștii ediției 2017

KFC si Pizza Hut Romania vor dona suma record de 117.000 euro pentru programul ,,Vreau in clasa a noua’’, in parteneriat cu World Vision
![[Pro bono in agentii] Dorian Ilie (Rogalski Damaschin) si de ce e important ca toti oamenii sa stie ca Pamantul se invarte in jurul Soarelui](https://media.iqads.ro/2016/11/dorian-ilie-cover-410.jpg)
[Pro bono in agentii] Dorian Ilie (Rogalski Damaschin) si de ce e important ca toti oamenii sa stie ca Pamantul se invarte in jurul Soarelui

KFC si Pizza Hut demareaza cea de-a noua editie a programului „Vreau in clasa a noua”, in parteneriat cu World Vision

Golin comunica parteneriatul dintre Lidl si World Vision – Paine si Maine, un program dedicat luptei impotriva abandonului scolar

Golin transforma blogerii in profesori, intr-un atelier „altfel” dezvoltat pentru KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery

KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery au organizat Scoala Altfel 2016, pentru 36 de bursieri din programul „Vreau in clasa a noua”

KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery au strans suma record de 80.000 de euro pentru programul World Vision „Vreau in clasa a noua”
