
Articole care fac referire la World Vision


Analiză: 4 din 10 școli din mediul rural au grupuri sanitare situate în curte, fără apă curentă și canalizare

World Vision va implementa ideile din ediția a doua a competiției PR Arena lansată de Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării

PENNY Market extinde parteneriatul cu World Vision și oferă 100 de burse și stagii elevilor din mediul rural în cadrul programului „Vreau în clasa a 9-a”
![[CSR în 2019] Irina Butnaru (PENNY Market): Potențialul unor idei și activități în CSR se descoperă prin implicare și desfășurarea continuă de proiecte](https://media.iqads.ro/2019/05/irinamanuelabutnaru-pennymarket-reweromania-1-cover-410.jpg)
[CSR în 2019] Irina Butnaru (PENNY Market): Potențialul unor idei și activități în CSR se descoperă prin implicare și desfășurarea continuă de proiecte
![[CSR în 2019] Claudia Porojan (Sphera Franchise Group): Peste 70% din alimentele și ingredientele Grupului provin de pe piața locală, inclusiv categorii precum carne, brânză și legume](https://media.iqads.ro/2019/05/claudia-porojan-csr-media-cover-410.jpg)
[CSR în 2019] Claudia Porojan (Sphera Franchise Group): Peste 70% din alimentele și ingredientele Grupului provin de pe piața locală, inclusiv categorii precum carne, brânză și legume

O nouă generație de elevi va spune ,,Prezent’’ la liceu printr-o donație de 145.000 de euro din partea KFC și Pizza Hut pentru programul - „Vreau în clasa a noua!”

KFC și Pizza Hut, în parteneriat cu World Vision, susțin pentru al 11-lea an elevii din programul „Vreau în clasa a noua”
![[Cum promovezi binele] Daniela Buzducea (Fundația World Vision România): Fiecare copil pe care-l pierdem în întunericul sărăciei și al subdezvoltării este un cost pe care România nu și-l mai poate permite](https://media.iqads.ro/2018/05/collage2-cover-410.jpg)
[Cum promovezi binele] Daniela Buzducea (Fundația World Vision România): Fiecare copil pe care-l pierdem în întunericul sărăciei și al subdezvoltării este un cost pe care România nu și-l mai poate permite

La al 10-lea an de parteneriat cu World Vision România, KFC și Pizza Hut vor dona suma record de 140.000 de euro pentru programul „Vreau în clasa a noua”

De 10 ani, KFC și Pizza Hut, în parteneriat cu World Vision, susțin „Eroii de nota 10” din programul „Vreau în clasa a noua”. Pe 1 octombrie s-a dat startul strângerii de fonduri în restaurantele din întreaga țară
![[CSR-ul lui 2017] Irina Lapoviță, Lidl: Urmărim să avem proiecte pe termen lung care dau o undiță comunității și nu doar peștele pe care să îl pună pe masă astăzi](https://media.iqads.ro/2017/03/colaj-lidl-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Irina Lapoviță, Lidl: Urmărim să avem proiecte pe termen lung care dau o undiță comunității și nu doar peștele pe care să îl pună pe masă astăzi

Progresiv Awards, premiile care aduc recunoașterea adevăratelor valori din piața FMCG, anunță finaliștii ediției 2017

KFC si Pizza Hut Romania vor dona suma record de 117.000 euro pentru programul ,,Vreau in clasa a noua’’, in parteneriat cu World Vision
![[Pro bono in agentii] Dorian Ilie (Rogalski Damaschin) si de ce e important ca toti oamenii sa stie ca Pamantul se invarte in jurul Soarelui](https://media.iqads.ro/2016/11/dorian-ilie-cover-410.jpg)
[Pro bono in agentii] Dorian Ilie (Rogalski Damaschin) si de ce e important ca toti oamenii sa stie ca Pamantul se invarte in jurul Soarelui

KFC si Pizza Hut demareaza cea de-a noua editie a programului „Vreau in clasa a noua”, in parteneriat cu World Vision

Golin comunica parteneriatul dintre Lidl si World Vision – Paine si Maine, un program dedicat luptei impotriva abandonului scolar

Golin transforma blogerii in profesori, intr-un atelier „altfel” dezvoltat pentru KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery

KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery au organizat Scoala Altfel 2016, pentru 36 de bursieri din programul „Vreau in clasa a noua”

KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery au strans suma record de 80.000 de euro pentru programul World Vision „Vreau in clasa a noua”

KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery lanseaza cea de-a opta editie a programului „Vreau in clasa a noua”, in parteneriat cu World Vision
![[Teritorii noi in publicitate] Roxana Mihalache, despre superspecializarea PR-ului si public affairs](https://media.iqads.ro/2015/09/roxana-mihalache-cover-410.jpg)
[Teritorii noi in publicitate] Roxana Mihalache, despre superspecializarea PR-ului si public affairs
![[CSR in Romania] Claudia Porojan (KFC): Educatia si sustinerea tinerilor raman prioritare pentru noi, iar nutritia este un subiect caruia ii acordam o atentie tot mai mare](https://media.iqads.ro/2015/07/claudia-porojan-pr-manager-kfc-romania-cover-410.jpg)
[CSR in Romania] Claudia Porojan (KFC): Educatia si sustinerea tinerilor raman prioritare pentru noi, iar nutritia este un subiect caruia ii acordam o atentie tot mai mare

Oana Cuzino: Este de inteles dorinta fireasca a omenilor de a interactiona direct, de a asocia imaginea de la televizor cu cea reala
