Cinci agentii de publicitate, media si PR au colaborat la realizarea campaniei de promovare a proiectului World Vision - Donator de Viitor

Cinci agentii de publicitate, media si PR au colaborat la realizarea campaniei de promovare a proiectului World Vision - Donator de Viitor

World Vision Romania a depasit la inceputul acestui an numarul de 300 de copii sponsorizati prin programul de dezvoltare comunitara Donator de Viitor, informeaza un comunicat emis de organizatie. Lansat la 1 octombrie 2013, acest program este primul demers de tip "child sponsorhip" din Romania, prin care organizatia le ofera romanilor posibilitatea de a contribui la schimbarea destinului unei comunitati defavorizate, sustinand copiii din acea comunitate.

Prima etapa a programului se desfasoara in perioada octombrie 2013 – septembrie 2014 si vizeaza nevoile a 13 comunitati defavorizate din judetul Dolj, acesta fiind unul dintre judetele cu cel mai scazut nivel de trai din Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related