Razvan Capanescu: In sfarsit, clientul va putea arata cat de bine stie ce face, alegandu-si partenerii intr-un mod decent si demn, onorant pentru toata lumea, si nu pescuind cu dinamita

Razvan Capanescu: In sfarsit, clientul va putea arata cat de bine stie ce face, alegandu-si partenerii intr-un mod decent si demn, onorant pentru toata lumea, si nu pescuind cu dinamita

Ieri a fost lansat Ghidul de Pitch elaborat de UAPR si al lui set de bune practici recomandate in colaborarea dintre clienti si agentii. Inregistram pe IQads si SMARK reactiile agentiilor si clientilor cu referire la precizarile Ghidului si asteptarile privind efectele acestuia pe viitor.

Razvan Capanescu (Chief Creative Officer, Leo Burnett):


In sfarsit s-a intamplat.

In sfarsit unele dintre cele mai bune practici din lumea considerata (nu degeaba) civilizata, matura, evoluata sunt stranse intr-un ghid local, menit sa desparta si la noi virtuozii de lautari, marketerii si comunicatorii profesionisti de cei dupa ureche.

In sfarsit, se pune si la noi problema pretuirii produsului intelectual cel mai sensibil si mai usor de compromis, dar cu cea mai mare putere dintre toate lucrurile cunoscute de oameni: ideea.

In sfarsit exista sanse ca ideea sa fie protejata si apreciata, nu luata printre altele, precum legaturile de verdeata intre alte cumparaturi de la piata.

In sfarsit cel pentru care agentiile dedica neuronii, inima si timpul atator oameni educati si specializati exact in domeniul cerut, EL, Clientul, va putea arata cat de bine stie ce face, alegandu-si partenerii intr-un mod decent si demn, onorant pentru toata lumea, si nu pescuind cu dinamita, ca si cum n-ar conta.

In sfarsit, exista sansa sa ne apropiem mai repede de standardul acela global de profesionism pe care il tot mentionam, dar apoi il evaluam la pret de Obor si criterii artistice de pozar la nunta (ca pana la urma toti ne pricepem, deci cat naiba' poa' sa coste o idee?).

In sfarsit avem un Ghid de pitch.
Unii poate spun ca-i ghid – deci nu e obligatoriu. Le amintesc aici insa diferenta intre legal si moral.
Legal, nimeni nu-i fortat sa respecte aceste practici.
Moral, insa, este ca toata lumea – clienti si agentii – sa le respecte.

De astazi nu mai exista scuze – ca n-am stiut, ca nu m-am priceput. Nicio scuza, in sfarsit.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related