BRD si Leo Burnett Romania continua traditia spotului din noaptea de Revelion

BRD si Leo Burnett Romania continua traditia spotului din noaptea de Revelion
Foto: Razvan Cliza

Fiecare inceput de an poate fi noul inceput al fiecaruia dintre noi. Este momentul in care ne ascultam ambitiile, visurile si planurile si le alegem pe cele ce spun cel mai mult despre noi in anul ce vine.

Mesajul spotului BRD, semnat de Leo Burnett Romania si lansat in noaptea de Revelion, nu seamana cu headline-urile sobre cu care ne-au obisnuit bancile romanesti. Insa “curajul de a fi ce vrei sa fii”, dezvoltarea noastra personala, face parte din ADN-ul valorilor BRD.

Este al doilea an consecutiv in care BRD si Leo Burnett Romania lanseaza pe 1 ianuarie, imediat dupa miezul noptii, un mesaj de inspiratie personala. BRD are ambitia sa marcheze fiecare inceput de an, iar anul acesta a ales s-o faca intr-un mod inedit, printr-un musical.

 

"Inceputul de an este momentul fiecaruia de restart. De refresh, cu ambitii si visuri noi. Intre atatea planuri si alegeri de facut, doar hotararea este aceea care le poate duce la indeplinire. Si acest lucru incearca sa transmita aceasta campanie – sa inspire sa iti propui ceva pentru anul ce abia a inceput si apoi sa iti urmezi acel plan. Nu poti ajunge prea departe daca nici macar nu ti-ai propus ceva. “D-ul” din BRD inseamna dezvoltare. A venit momentul sa insemne si dezvoltare personala."
Razvan Capanescu (Chief Creative Officer, Leo Burnett Romania)

 

"In ritmuri de bossa-nova si intr-un decor glam, spotul dramatizeaza de fapt o tema serioasa si profunda – puterea de a alege cea mai buna varianta a noastra de a fi", spune Radu Olteanu (Senior Copywriter, Leo Burnett Romania). 

 

Maria, protagonista musical-ului, ne ia martori ai ambitiilor ei de om tanar, puternic si optimist, ea isi traieste cu pasiune si energie planurile, alegerile si visele, iar cu atitudinea potrivita, viata ei se transforma in spectacol.

 

"Este un proiect ce deja a devenit o traditie. Ideea celei de-a doua campanii de imagine BRD-Groupe Societe Generale ce se lanseaza pe 1 ianuarie este una simpla: intr-o lume plina de oportunitati, tu devii rezultatul propriilor tale alegeri. Iar la inceputul anului, toata lumea vrea sa schimbe ceva in viata si isi fixeaza planuri. Asa ca, alege ce vrei sa fii si fii! Indrazneste!"
Cosmin Ezaru (Senior Art Director, Leo Burnett Romania)

 

Un mesaj atat de ambitios avea nevoie de o productie pe masura. Stilul cinematografic, imagistica spectaculoasa in nuante rosu-oranj, inspirata din capodopera lui Baz Luhrmann, Moulin Rouge, coregrafia minutioasa, toate s-au impletit armonios in regia lui Bruce Parramore, un specialist al musical-urilor.

Filmarile au avut loc in locatiile generoase ale Hotelului Boulevard si au fost posibile multumita energiei si entuziasmului unei echipe de aproape 100 de persoane.

Spotul o are protagonista pe actrita Anca Florescu, pe care am vazut-o in “Si caii sunt verzi pe pereti” sau “Ceva bun de la viata”. In spot ii regasim si pe dansatorii din echipa coregrafului Razvan Mazilu si pe muzicienii de top din Bucharest Jazz Orchestra. Ana Odagiu, actrita si cantareata, participanta la Vocea Romaniei, i-a imprumutat puternica voce Mariei, un ingredient perfect pentru un musical autentic.

"Ideea de musical se leaga de o experienta recenta a noastra din zona teatrului. BRD a ales sa fie partenerul “West Side Story”, unul dintre cele mai bune spectacole puse in scena in ultimii ani in Romania, un spectacol sold out peste tot unde a fost prezentat - la Teatrul Odeon din Bucuresti si la FITS Sibiu - cu o noua generatie de actori, extraordinar de talentata, in regia excelenta a lui Razvan Mazilu. Succesul acestui spectacol a inspirat dupa aceea intr-o oarecare masura si demersurile noastre de comunicare, pentru ca ne place si vrem sa fim in pas cu o societate romaneasca intr-o schimbare profunda, condusa de o generatie energica, nelinistita, dornica sa schimbe lucruri si, la urma-urmelor, dornica sa fie fericita, o generatie fata de care avem o responsabilitate importanta. Maria reflecta aceasta stare de spirit: pe de o parte, responsabilitatea noastra, pe de alta - suflul noii generatii, care contribuie la reinnoirea societatii in care traim si la starea noastra, a tuturor, de bine."
Flavia Popa (Secretar general - BRD Groupe Societe Generale)

 

Echipele participante

Echipa Leo Burnett Romania:
Razvan Capanescu - Chief Creative Officer; Radu Olteanu – Senior Copywriter; Cosmin Ezaru – Senior Art Director; Ada Musat – Copywriter; Alexandru Cristea – Art Director; Irina Becher – Creative & Business Development Director; Ioana Carp – Brand Communication Manager; Adela Sescu - Brand Communication Executive; Sorin Deleanu – Producer.

Echipa Productie:
Director: Bruce Parramore;
Co-director: Barbara Borkala;
Local Art Director: Camelia Tutulan;
Wardrobe Stylist: Rovena Andrei;
Producer Saga Film: Razvan Cliza;
Compozitori: Andrei Ungureanu, Dragos-Florian Crifca, Mihai Pop, Claudiu-Florian Purcarin;
Voce: Ana-Livia Odagiu;
Textiera:  Theea Eliza Miculescu;
Trompetisti: Clipa Radu, Arcus Alexandru, Cuni Padron Harvis;
Fotograf: Razvan Cliza

Echipa BRD:
Anca Dumitru - Communication Project Manager; Luiza Vrinceanu - Brand Communication Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Saga Film

Una dintre cele mai importante companii romanesti de productie de reclame TV si film, cu o istorie de doua decenii: din 2000 pana in prezent, am produs peste 2000 de reclame si 15 filme de lung metraj sau scurt... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related