[Salutari din Iasi] Florin Mare, Boomerang: Suntem considerati un fel de var de la tara, foarte priceput, lucru care nu ne deranjeaza

[Salutari din Iasi] Florin Mare, Boomerang: Suntem considerati un fel de var de la tara, foarte priceput, lucru care nu ne deranjeaza

Sau, mai frumos spus, daca esti din afara Bucurestiului, esti exotic, spune Florin Mare, Managing Partner Boomerang. Sau accesibil. Ceea ce te ajuta sa ajungi, uneori, mai usor la client.

Agentia a fost infiintata in 1999 in Iasi, a inceput cu Daewoo si domeniul auto, a trecut prin imobiliare, s-a repozitionat precaut dupa criza si prabusirea celor doua domenii, si s-a hotarat sa se indrepte inspre un domeniu care rezista si in perioade mai putin roz: alimentele.

Florin spune ca a inceput o noua etapa si in publicitatea locala, iar companiile regionale nu mai cer fluturasi, ci idei si concepte. El spera ca perioada in care IT-istul se ocupa si de marketingul online sa devina, in curand, istorie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related