Articole care fac referire la Dacia
Salt Bank și Mastercard schimbă ritmul de Black Friday: 8 oferte și 11 premii pentru cei care aleg să fie zen
[Stand-up pe bune] Cătălin Răileanu: Umorul vine de multe ori din greutăți și durere, englezii sunt cel mai bun exemplu de genul ăsta, soarele nu prea iese acolo, dar fac haz de necaz și merg înainte
Gala Autovit.ro: 25 de ani de performanță și inovație în industria auto românească. Tranzacții de 2 miliarde de euro pe Autovit.ro, mașinile rulate dețin 58% din cota de piață în România
„Jaful secolului”, un film despre cum se simt mulți dintre migranții români în Europa, printre preferințele publicului în primul weekend după lansarea în cinematografe
„Jaful secolului”, propunerea României la Premiile Oscar, de astăzi în cinematografele din toată țara. Peste 1000 de spectatori au fost prezenți la premiera de gală
Conferința IAA Creativity4Better se întoarce în 2025 într-un format care explorează toate dimensiunile creativității
Marius Tudose: Ca să alegi o fotografie bună, invariabil vei renunța la altă fotografie bună. Și noi ca fotografi suntem niște manipulatori prin omisiune
Animest.20: premiera națională Amélie et la métaphysique des tubes în deschiderea ediției aniversare
Autovit.ro înregistrează oferte de 2,5 miliarde euro în prima jumătate a 2025, în timp ce interesul pentru hibride se dublează, iar căutările pentru diesel scad cu o treime
Michael Corcoran – arhitectul vocii digitale a Ryanair – vine la Creativity Dimensions by Creativity4Better 2025
[Scoala ADC*RO] Andrian Brinovanu: Generația mea? Păi, suntem ăia „cu AI-ul la gât”, cum bine se știe, permanent conectați și, dacă se poate, cu un neuron înaintea algoritmului
[Newsletter Collection] Mircea Meșter: Oamenii au nevoie de poveștile din spatele lucrurilor imediat vizibile la fel de mult cum au nevoie de știri
Piața auto în T1 2025: Oferte de peste 1,2 miliarde euro pe Autovit.ro și preferință în creștere pentru mașinile hibride
Creativity4Better 2025: Cea mai mare conferință din Europa dedicată creativității în business continuă cu o nouă ediție la București, în data de 12 Noiembrie
Aventură anamorfică 3D OOH: Corabia Survivor România naufragiază pe billboarduri digitale în Iași și București
Clémentine Segard: I don't think that brands need to speak necessarily to everyone. They need to unite around communities that recognize itself in the values that they carry
Clémentine Segard: Cred că este important să nu încerci să fii totul pentru toată lumea, ci să alegi valorile pe care le susții, iar apoi, oamenii potriviți se vor aduna în jurul acelei idei
Creativity4Better 2024: Ce surprize dezvăluie organizatorii cu două săptămâni înainte de marele eveniment
KUBIS anunță consolidarea echipei prin numirea lui Andrei Nica, Executive Creative Director, și a Biancăi Naumovici, Client Service Director
Grapefruit la 25 de ani: Proiecte naționale și internaționale în peste 9 țări și o aplicație care susține educația copiilor prin AI
Autovit.ro înregistrează o creștere a interesului pentru achiziția de mașini noi în rândul clienților. Studiu: 1 din 3 vizitatori folosesc Autovit.ro pentru a căuta vehicule noi
Platforma de comunicare „Vis de antreprenor”. Cum a transformat METRO o idee în povestea unor generații de antreprenori
CLARA, filmul despre realitatea copiilor lăsați în urmă de părinții plecați în străinătate, intră în cinematografele din România pe 11 octombrie




































