Cuvinte care boicoteaza afaceri

Blocarea publicitatii, a importurilor si chiar a circulatiei facturilor, interzicerea intrarii pe o anumita piata sau, pur si simplu, hartuirea pana la exasperare sunt doar cateva dintre consecintele pe care le-ar putea suporta cei care nu au fost foarte atenti la inregistrarea marcilor. Acest proces presupune, practic, anticiparea tuturor sicanelor pe care concurenta sau chiar dusmanii companiei nu vor ezita sa le faca. Omisiunile legate de inregistrare sunt calcaiul lui Ahile in gherila concurentiala.

La inceputul acestui an, Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci anunta o crestere fara precedent a numarului de cereri pentru inregistrarea marcilor. Numai ca, in practica, pentru multe dintre aceste marci se face cerere de inregistrare la OSIM doar cu scopul de a-i bloca pe concurenti. Chiar daca aceia care folosesc astfel de practici neloiale in general pierd in fata instantei, de cele mai multe ori partea lezata prefera sa plateasca bani grei pentru a scapa de sicane decat sa se expuna unui proces lung si costisitor. De fapt, pe asta si mizeaza cei care fac afaceri cu marci.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Oameni

Sectiune



Related