Articole care fac referire la GfK
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii GfK
Bonduelle a lansat o campanie de marketing multichannel și experiențial, cu premii pentru consumatori
Daikin: Pompele de căldură devin o alegere din ce în ce mai populară pentru încălzirea casei, în România. Costurile mici de funcționare și durabilitatea, cele mai mari beneficii
Tutunul, pilon al economiei și pedepsitul de serviciu. Nerespectarea calendarului de majorare a accizelor va prejudicia bugetul și aderarea la Schengen
Progresiv dă start înscrierilor la Progresiv Awards 2022, cea mai mare competiție locală dedicată proiectelor din retail & FMCG
Cea mai recentă campanie Ogilvy România pentru Dr.Max îți amintește că vârstnicii români au nevoie de o nouă realitate
Best Of Esomar. Market Research In Romania: Building Customer Experience In A World Of Discontinuous Loyalty
Internet vs. Rezidențiat – REGINA MARIA a testat Internetul ca pe un doctor, într-un efort de conștientizare a riscurilor autodiagnosticării online
[Omul și brandul] Ștefan Ilin & Brîndușa Panc (L’Oréal România): Începând cu 2018, direcția globală a brandului are ca obiectiv apropierea de oameni, nu neapărat de consumatori
Cupa Agențiilor la Gătit by Selgros s-a lăsat cu multă improvizație, integrată de altfel și într-o probă specială
Aplauze pentru castigatorii Cupei Agentiilor la Gatit by Selgros '18! Apoi toata lumea la gatit, ca-i mare lucru
Teatru cu arome, terapii de cuplu si vindecari blande in finala Cupei Agentiilor la Gatit by Selgros
Cafeaua buna si galbiorii – influente decisive in ultima zi a calificarilor Cupei Agentiilor la Gatit by Selgros
A doua zi la Cupa Agentiilor la Gatit by Selgros, usoara ca o plimbare prin padure. Sau o vara indiana
[Cook-off publicitar] Motto potrivit pentru GfK Cooking Monsters: "O Pavlova nu vine niciodata singura"
[Directii de research] Andi Dumitrescu (GfK Romania): Nevoile diverse ale clientilor nostri au dus la nevoia de independenta cu livrabilele, de dinamism si interactivitate in lucrul cu datele
[Industria reciclării] Roxana Șunică (Recolamp): Doar 16% dintre români știu că un echipament de iluminat ars trebuie și poate fi dus la punctele de colectare
Informații privind protecția datelor la nivel european, reguli și obligații pe 24-25 octombrie la TeCOMM



























![[HOW TO] "Dă-mi banii tăi. Metodă de copywriting". Perspective](https://media.iqads.ro/2017/07/cover3-cover-410.jpg)














