
Articole care fac referire la GfK
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii GfK


Tutunul, pilon al economiei și pedepsitul de serviciu. Nerespectarea calendarului de majorare a accizelor va prejudicia bugetul și aderarea la Schengen

Progresiv dă start înscrierilor la Progresiv Awards 2022, cea mai mare competiție locală dedicată proiectelor din retail & FMCG

Cea mai recentă campanie Ogilvy România pentru Dr.Max îți amintește că vârstnicii români au nevoie de o nouă realitate

Best Of Esomar. Market Research In Romania: Building Customer Experience In A World Of Discontinuous Loyalty

Internet vs. Rezidențiat – REGINA MARIA a testat Internetul ca pe un doctor, într-un efort de conștientizare a riscurilor autodiagnosticării online
![[Omul și brandul] Ștefan Ilin & Brîndușa Panc (L’Oréal România): Începând cu 2018, direcția globală a brandului are ca obiectiv apropierea de oameni, nu neapărat de consumatori](https://media.iqads.ro/2019/02/collageloreal-cover-410.jpg)
[Omul și brandul] Ștefan Ilin & Brîndușa Panc (L’Oréal România): Începând cu 2018, direcția globală a brandului are ca obiectiv apropierea de oameni, nu neapărat de consumatori

Cupa Agențiilor la Gătit by Selgros s-a lăsat cu multă improvizație, integrată de altfel și într-o probă specială

Aplauze pentru castigatorii Cupei Agentiilor la Gatit by Selgros '18! Apoi toata lumea la gatit, ca-i mare lucru

Teatru cu arome, terapii de cuplu si vindecari blande in finala Cupei Agentiilor la Gatit by Selgros

Cafeaua buna si galbiorii – influente decisive in ultima zi a calificarilor Cupei Agentiilor la Gatit by Selgros

A doua zi la Cupa Agentiilor la Gatit by Selgros, usoara ca o plimbare prin padure. Sau o vara indiana
![[Cook-off publicitar] Motto potrivit pentru GfK Cooking Monsters: "O Pavlova nu vine niciodata singura"](https://media.iqads.ro/2018/10/foto-echipa-gfk-cover-410.jpg)
[Cook-off publicitar] Motto potrivit pentru GfK Cooking Monsters: "O Pavlova nu vine niciodata singura"
![[Directii de research] Andi Dumitrescu (GfK Romania): Nevoile diverse ale clientilor nostri au dus la nevoia de independenta cu livrabilele, de dinamism si interactivitate in lucrul cu datele](https://media.iqads.ro/2018/03/dsc-0312-cover-410.jpg)
[Directii de research] Andi Dumitrescu (GfK Romania): Nevoile diverse ale clientilor nostri au dus la nevoia de independenta cu livrabilele, de dinamism si interactivitate in lucrul cu datele
![[Industria reciclării] Roxana Șunică (Recolamp): Doar 16% dintre români știu că un echipament de iluminat ars trebuie și poate fi dus la punctele de colectare](https://media.iqads.ro/2017/10/5d4-9967-cover-410.jpg)
[Industria reciclării] Roxana Șunică (Recolamp): Doar 16% dintre români știu că un echipament de iluminat ars trebuie și poate fi dus la punctele de colectare

Informații privind protecția datelor la nivel european, reguli și obligații pe 24-25 octombrie la TeCOMM

Toleranta crescuta pentru tot felul de nuante. Cristina Avram (savana) si multitudinea variantelor familiei romanesti
