3.296 de persoane au incercat sa doboare un record mondial in Sun Plaza

  • Aproape 3.300 de bucuresteni au incercat sa se apropie cat mai mult de recordul de viteza a sutului, stabilit in 1996 de fotbalistul britanic David Hirst, la 183 km/h si certificat de Guinness World Records;
  • Cel mai bun rezultat apartine unui bucurestean, care a reusit o performanta notabila pentru un jucator amator: 104 km/h;
  • Reusita a avut loc in cadrul unui eveniment organizat de agentia United, in centrul comercial Sun Plaza;
  • “Speed Test-ul” este parte a proiectului “Euro 2016” din cadrul evenimentului “Traieste magia fotbalului pe terenul distractiei din Sun Plaza”.

United, agentie de marketing full-service cu o experienta de 16 ani pe piata, a organizat doua evenimente unice, menite sa celebreze Campionatul European de Fotbal, in perioada 14 iunie – 10 iulie 2016, in Sun Plaza Shopping Center.

“Speed Test-ul” (Testul de Viteza a Sutului) si “Bubble Football-ul” (Fotbal in baloane) le-au dat ocazia vizitatorilor centrului comercial sa se distreze, sa castige premii, dar si sa incerce sa se apropie de recordul mondial in ceea ce priveste viteza sutului.

Astfel, pe 25 iunie, un bucurestean a sutat cu o viteza de 104 km/h, inregistrand cea mai buna performanta din cadrul evenimentului. Evenimentele au fost parte dintr-un concept integrat de promovare creat de United si care a avut ca scop crearea unei experiente memorabile pentru iubitorii de fotbal in centrul comercial bucurestean.

“Speed Test-ul” a trezit un mare interes, concretizat in aproape 3.300 de participanti. Zilnic, jucatorul cu cel mai puternic sut a fost premiat cu un voucher in valoare de 50 de lei la magazinul Colin’s. Pe 10 iulie, toti cei 25 de castigatori zilnici au fost invitati sa participe la marea finala, unde trei dintre ei au fost premiati cu vouchere de 150 de lei.

 

In aceeasi perioada, de vineri pana duminica, cei interesati sa-si testeze intr-un mod inedit talentul de fotbalisti s-au putut bucura de bubble football. Terenul a fost amenajat in zona Sun Atrium, unde cei 384 de participanti s-au imbracat in baloane gonflabile si au jucat fotbal in echipe formate din unul sau maximum doi jucatori.

 

"United si Sun Plaza Shopping Center si-au dorit ca toti cei care pasesc pragul centrului comercial sa simta si in perioada desfasurarii Euro 2016 ca aici este, cu adevarat, o destinatie de senzatie. Am gandit aceste activari pentru ca iubitorii fotbalului, si nu numai, sa se bucure de si mai multa distractie atunci cand vin la Sun Plaza si pentru ca ei sa se simta direct implicati intr-un fenomen atat de iubit cum este Campionatul European.", spune Dan Cirstea (Managing Partner United.Marketing Partner).

"Mall-ul a incetat de mult timp sa mai fie doar un spatiu unde mergem la cumparaturi: este un loc in care ne relaxam, in care traim aventuri si ne descoperim noi hobby-uri, un spatiu unde se incheaga comunitati. Ne-am propus ca Sun Plaza sa devina un punct de atractie pentru fanii fotbalului in aceasta perioada, iar rezultatele campaniei arata ca am reusit.", adauga Dan Cirstea.

 

"Sun Plaza isi doreste sa fie mereu alaturi de vizitatorii sai si sa gasesca moduri originale de a le rasplati fidelitatea. Euro 2016 a constituit prilejul perfect de a imbina distractia si relaxarea cu magia unui sport iubit de atat de multi oameni. Feedbackul pozitiv primit pe retelele de socializare, precum si numarul mare de persoane care s-au implicat in aceste activitati ne-au aratat cat de indragite sunt aceste tipuri de evenimente.", au mentionat reprezentantii Sun Plaza Shopping Center.



Oameni

Subiecte

Sectiune



Related