Articole care fac referire la Guinness
URBB | Tuborg România își extinde portofoliul premium prin lansarea KIRIN ICHIBAN și relansarea brandului Angelo Poretti
Campania „Guinness St. Patrick’s Day”, nominalizată la Romanian PR Award - o celebrare #TheIrishWay semnată Tuborg România (URBB) și WefflerMark
Peste 200 de lideri internaționali - inclusiv fosta Primă Doamnă Michelle Obama - vor urca pe scena Impact Bucharest, pentru a contura agenda Europei de Sud-Est
Tequila Don Julio lansează în România o ediție globală exclusivă în colaborare cu Peggy Gou: Tequila Don Julio 194구
Carlsberg celebrează revenirea la competițiile UEFA destinate echipelor naționale, semnând un nou parteneriat pe termen lung
„Fructele iubesc Granini. Tu pe cine iubești?”: noua campanie de Crăciun îndeamnă românii să facă o surpriză Granini celor dragi
RoLUG și LEGO® România primesc titlul GUINNESS WORLD RECORDS™ pentru cea mai mare dioramă din piese LEGO® din lume
TOP: Ce cărți audio ascultăm în 2024. Cum s-a încheiat anul trecut și ce autor deține recordul absolut
[Punct. Și de la capăt] Cătălin Rusu: Din când în când e util să redevii junior în ceva, să spargi bula propriei experiențe și să te arunci în necunoscut
JUST FOR FUN COMEDY FESTIVAL: spectacole și ateliere de improvizație și stand-up comedy cu invitați de renume
Actorii Alec Secăreanu și Judith State și sportivele Narcisa Lecușanu și Simona Gherman animă medaliile Campionatului Mondial de Esports
Berea Bucur x Omniperform Agency - cum inteligența artificială a readus la viață berea bulevardelor de altădată într-o campanie social media
[Puterea brandurilor] Serban Alexandrescu: In comunism, stiam ca brandurile sunt "eticheta Vestului". Stiam ca noi nu le putem avea si ca ei le au – si deci ca noi suntem niste inferiori, tinuti dupa gratii gri
Principiile succesului - Cum să ajungi de unde ești acolo unde vrei să fii - Jack Canfield | Editura ACT și Politon, 2015
Ștefan Popa Popa’s: Eu știu că hârtia suportă multe, dar situația politică românescă actuală este imposibil de suportat de aceasta
Ștefan Popa POPA'S și libertatea satirei în era digitală, continuă povestea celui mai mare salon internațional de artă vizuală satirică
Mastercard a creat cel mai mare „val” digital din lume, cu peste 1 miliard de vizualizări, pentru a celebra întoarcerea UEFA Champions League
[Start in creatie] Alexandra Buligescu: Daca functionezi mult pe emotii, te vei descurca mai greu in publicitate. Ironic pentru un domeniu in care “emotia vinde”





























![[Influencer Update] Roxana Ionescu & Oana Pohrib, Golin: Lucrurile vor fi tot mai profesionalizate, se va adopta metoda semnalizarii campaniilor cu influenceri](https://media.iqads.ro/2019/07/collage-ri-cover-410.jpg)











