Dezbatere. Codin Caradimu: Niciun brand sanatos nu poate sa ramana mut (si cu reclama pe posturi TV care mint ca sa isi apere stapanii) in fata celor putini, dar care consuma constient si mai mult

Dezbatere. Codin Caradimu: Niciun brand sanatos nu poate sa ramana mut (si cu reclama pe posturi TV care mint ca sa isi apere stapanii) in fata celor putini, dar care consuma constient si mai mult

Acesta este raspunsul lui Codin Caradimu, director de creatie Cap, in dezbaterea noastra: Care este responsabilitatea brandurilor fata de mediile in care se promoveaza? 

Codin isi explica aceasta opinie, spunand o poveste din viitor cu soareci si oameni, ulii si porumbei. Propune, la finalul acestui text si un experiment cu zid, daca tot e la moda. Un zid de carton intre cele doua Romanii. 

Urmarim evolutia experimentului cat dureaza un mandat de parlamentar, apoi tragem concluziile in ceea ce priveste evolutia economica in fiecare Romanie si la nivel de fericire per capita.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related