Articole care fac referire la CAP
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii CAP
Codin Caradimu: Suntem safe, folosirea inteligenței artificiale în industria noastră e la fel de etică precum publicitatea în sine
[Work & Self] Adela Dan: Știu că nu operăm oameni pe cord deschis, dar există responsabilitate în această meserie și ea ar trebui conștientizată de mulți oameni din industrie
Efectul Oradea începe de pe drum sau campania care transformă hubloul din avion într-o fereastră spre un city break spectaculos
[Visual Key] Teodor Minea: Deadline-urile ne strâng de mâini tot mai puțin amical, în timp ce nouă ca popor ne e mai degrabă frică instinctual de orice presupune specializare și precizie
[Spre Gopo] Silviu Stavilă: Am încercat sa creăm o experiență imersivă pentru spectator în povestea filmului. Am eliminat orice acrobație a camerei care ar putea distrage atenția de la poveste
Sphera Franchise Group lansează Raportul de Sustenabilitate 2023: 80% achiziții locale și 100% iluminat eficient energetic în restaurante
Effie Awards 2024 anunță caștigătorii. 57 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2024
Mini-concertele din biblioteca CAP. "Încercăm să creăm un spațiu confortabil în care artistul să își dea frâu liber imaginației și să ne arate o versiune mai fragilă a sa"
[Etică & Tabu] Codin Caradimu: Granițele sexismului, misoginismului sau misandriei se întrepătrund în epoca părerismului din spatele avatarului, tremurând ca niște piftii incerte
Sphera Franchise Group investește aproximativ 1 milion de Euro în deschiderea celui de-al patrulea restaurant KFC în Sibiu
Marele regizor-coregraf Oleg Danovski va fi celebrat la 107 ani de la naștere cu noi proiecții ale documentarului ,,Moșteniri coregrafice: Împlinirea’’ în București și Constanța
Sphera Franchise Group inaugurează primul KFC Drive Thru din Buzău, în urma unei investiții de 1,5 milioane de euro
15 ani de KFC în Republica Moldova: peste 1 milion de clienți serviți anual și 7.000 de aripioare picante vândute zilnic
Meniul Zilei de Mâine – o inițiativă Sphera x KFC x Golin, premiată la European Excellence Awards 2023
Activitatea maestrului Oleg Danovski, întemeietorul școlii românești de balet modern, adusă în prim-plan de filmul documentar ,,Moșteniri coregrafice: Împlinirea’’
#IubimLaFel | Un statement în industria creativă: ”Deși diferiți, cu toții iubim la fel o cauză dreaptă”
,,Moșteniri coregrafice: Împlinirea’’, documentarul despre viața și cariera marelui regizor-coregraf Oleg Danovski se lansează în noiembrie 2023
Sphera Franchise Group inaugurează primul KFC din Slobozia, în urma unei investiții de 1 milion de euro
Sphera Franchise Group inaugurează cel de-al doilea restaurant KFC din Alba Iulia, în urma unei investiții de circa 500.000 de euro
Betano și KUBIS te invită să lași noutățile să te surprindă cu și mai multă distracție alături de Dima Trofim și Ionuț Bodonea
[Creative 2023] Codin Caradimu: Crizele adesea ni le facem singuri, sunt rezultatul panicii si a unei nevoi de senzational care sustine cu fermitate o structura invizibila pe care se bazeaza societatea de cateva zeci de ani incoace
[Start in industrie] Teodora Bratu: Cel mai important moment? Când mi s-a spus să mă reprofilez, că publicitatea nu-i de mine
[Account Life] Cristina Rotaru: Cu cat suntem mai transparenti in evaluarea situatiei prezente, cu atat reusim sa construim “mai trainic si mai frumos”, vorba cantecului
Trupele The Mono Jacks, Om la Lună și Toulouse Lautrec se alătură demersului Fundației ESTUAR pentru promovarea importanței sănătății mintale
„Captain Amazing” - un ping-pong permanent într-o lume de personaje imaginare, pe 25 februarie la unteatru
[Marcom 2022] Codin Caradimu: Stiinta, ca prima sau a doua religie, ramane in topul trendurilor calarite si indragite de consumatori si in 2022
Vulnerabilitatea ca super-putere naște un tip nou de supererou - spectacolul Captain Amazing poate fi văzut online pe unteatru cinematic între 16-21 noiembrie
Raluca Feher. Și Asociații. ”Rolul nostru nu e să ne fandosim pe la petreceri la Portoroz, rolul nostru e să facem cunoscut produsul lu nea Cornel”
[Veterani in publicitate] Albert Nica: Am uitat să fim curajoși cu propriile idei. Și nu ar fi nimic rău în asta dacă 95% din publicitate nu ar fi total nememorabilă astăzi






























