10 ani de Starbucks în România

Starbucks, cel mai iubit brand de cafea din lume, a împlinit 10 ani de la intrarea pe piaţa din România în aprilie 2007, deschizând prima cafenea din Europa Centrală şi de Est în centrul de retail din București - Plaza România, aducând populara cafea aproape de consumatorii români.

"10 ani de Starbucks în România este un prag foarte important pentru noi și ne bucură să vedem că reprezentăm alternativa preferată a românilor pentru petrecerea timpului liber, întâlniri de afaceri, spațiu de lucru sau doar locul de întâlnire de unde consumatorii își iau băutura personalizată și energia pentru o nouă zi. Ne onorează! Cred că interacțiunea cu oamenii, experiența de servire a unei cafele într-o ceașcă și dăruirea cu care barista Starbucks fac acest lucru, sunt principalele noastre atribute, iar românilor le place această abordare, mai ales pentru că ei sunt foarte deschiși. În 10 ani am învățat că românii sunt dornici să socializeze, ies mult în oraş ca să petreacă timpul liber împreună la o cafea", a declarat Mateusz Sielecki (managing director al Starbucks pentru România şi Bulgaria).

 

Jurnaliști, bloggeri, vedete și clienți au aniversat împreună 10 ani de Starbucks într-o atmosferă specială: decor aniversar, concert live susținut de Andrei Leonte, fotografii la minut și cafele personalizate.

 

"10 ani de Starbucks în România este un moment foarte important în evoluția și percepția brandului și reprezintă un pretext de comunicare pe care l-am exploatat la maximum. Cafeaua Starbucks este mai mult decât o băutură, a devenit un statut, un trend și, dincolo de toate, o sursă de energie.", a meționat Anca Marcu (PR Manager RAN Events). 

În perioada următoare, Starbucks va continua extinderea lanțului de cafenele la nivel național, pregătind deja câteva lansări importante și implicit, angajări:

"Vrem să deschidem între zece şi douăzeci de locaţii noi în 2017, adică mai multe decât în 2016, când am deschis 9 cafenele. În următorii doi ani vom angaja circa 500 de oameni în mai multe posturi, de la barista până la poziţii de senior. Vom pătrunde în două noi oraşe, dar vom deschide şi unităţi în oraşe unde suntem deja prezenţi. Până în 2020, vrem să dublăm numărul cafenelelor", a continuat Mateusz Sielecki.

Starbucks a intrat pe piaţa din România ca rezultat al unui joint-venture încheiat cu partenerul său european, grupul elen Marinopoulos. Astăzi, Starbucks România operează prin dezvoltatorul internaţional de restaurante AmRest, din care fac parte mai multe branduri la nivel international, printre care KFC, Pizza Hut, Burger King , La Tagliatella şi Starbucks. Starbucks are peste 20.000 de cafenele în 65 de ţări şi este cunoscută ca fiind cea mai importantă marcă de cafea din lume.



RAN EVENTS Communication

RAN Events Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Events inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o echipa de... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related