
Articole care fac referire la KFC


Sphera Franchise Group se alătură demersurilor umanitare și donează 30.000 euro și 10.000 de meniuri pentru susținerea persoanelor afectate de criza din Ucraina

Colosseum Mall & Golin invită bucureștenii să descopere noul centru de shopping și petrecere a timpului liber din sectorul 1 al capitalei

YouTube Ads Leaderboard 2021 Romania | Aneta Pleșa: YouTube rămâne una dintre cele mai importante platforme de comunicare de brand, extrem de ofertantă în modalități de storytelling
![[Marcom 2022] Codin Caradimu: Stiinta, ca prima sau a doua religie, ramane in topul trendurilor calarite si indragite de consumatori si in 2022](https://media.iqads.ro/2022/01/25-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Codin Caradimu: Stiinta, ca prima sau a doua religie, ramane in topul trendurilor calarite si indragite de consumatori si in 2022
![[Cine a furat Craciunul] Mihnea Gheorghita: Sunt lucruri care pe mine mă scot din sărite în spoturile de Crăciun. Aș zice, fericirea aia generală, atunci când cineva deschide un cadou](https://media.iqads.ro/2021/12/iqads-x-mas-cover-mihnea-gheorghita-cover-410.jpg)
[Cine a furat Craciunul] Mihnea Gheorghita: Sunt lucruri care pe mine mă scot din sărite în spoturile de Crăciun. Aș zice, fericirea aia generală, atunci când cineva deschide un cadou

Sphera Franchise Group inaugurează două noi restaurante KFC în România, la Bârlad și Ploiești și unul în Italia, la Verona

MSL The Practice a fost desemnată „Agenția de PR a Anului” în cadrul celei de-a XIX-a ediții a competiției Romanian PR Award care și-a anunțat laureații la Gala virtuală, desfășurată aseară

Jam Session Agency a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2021. Tazz by eMAG și KFC România - Digital Client of the Year

Burger King își diversifică gama de produse de pui – lansează King Wings, aripioare de pui gătite în stil american

Ediția aniversară de 20 ani reconfirmă că Zilele Biz rămâne primul și cel mai puternic festival de B2B din România

CLUJ- NAPOCA HR VIBES 2021: A sosit momentul companiile să implementeze o insfrastructură de schimbare și procese care să susțină schimbarea

Jaxi câștigă, pentru a doua oară consecutiv, distincția de creatorul de conținut al anului la Gaming Video Awards

Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA

Prima zi a evenimentului HR Uncovered 2021- Sistemul de lucru în regim hibrid este un ”must have”, iar nu un ”nice to have”

KFC se alătură și anul acesta World Vision în susținerea programului de strângere de fonduri „Vreau în clasa a 9-a”

Pe 15-16 septembrie 2021, te invităm la primul eveniment în format hibrid din această toamnă: HR UNCOVERED București

JaxiTV, Lectură DeLaA-LaZ și Cristina Simion sunt creatorii cu cele mai multe nominalizări la Gaming Video Awards

KFC România contribuie la reducerea risipei alimentare prin extinderea programului Harvest, ajungând la 40 de restaurante implicate la nivel național

KFC România realizează primul studiu despre miturile locale de brand și lansează o nouă campanie, KFC Freshly Prepared

Un pas în plus către sustenabilitate: Sphera Franchise Group înlocuiește o serie de materiale din plastic în toate restaurantele KFC, Taco Bell și Pizza Hut din România

Campanie de recrutare inedită în București. KFC, Pizza Hut și Taco Bell organizează un târg de joburi față în față
![[Regizor în 30 sec] Goran Mihailov: Trendul va fi ca “reclama” să fie puțin mai subtilă, mai puține packshoturi seci și mai multă emoție și îndrăzneală](https://media.iqads.ro/2021/06/fotojet-2021-06-30t110949-159-cover-410.jpg)
[Regizor în 30 sec] Goran Mihailov: Trendul va fi ca “reclama” să fie puțin mai subtilă, mai puține packshoturi seci și mai multă emoție și îndrăzneală

Oportunități de angajare la KFC România: 400 de posturi disponibile în restaurantele din întreaga țară

57 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2021. Grand Effie: The Online Park – Telekom România şi Leo Burnett

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Roxana Matasel: Specialiștii au avut de gestionat lipsa tiparelor, a segmentărilor foarte precise la nivel de target, inexistența unui journey to purchase

KFC România și Banca Regională pentru Alimente Oradea devin parteneri în susținerea programului Harvest
![[Gen Z] Tina Crețu: Gen Z sunt mai mult decât consumatori, sunt content creators în relația cu brandurile](https://media.iqads.ro/2021/04/tina-cretu-cover-410.jpg)