
Articole care fac referire la PR Manager


Paul Markovits & Bogdan Naumovici, despre răcorirea bărbatului român cu umor și bere Skol: Este nevoie de umor într-o categorie care a devenit prea funcțională în comunicare

Anca Neațu, Kooperativa 2.0: 6 concluzii după 6 luni de la înființarea departamentului de PR în cadrul agenției Kooperativa 2.0
![[Cine a furat Craciunul] Ioana Negoescu: Câți dintre noi au petrecut măcar o dată așa Crăciunul? Îmbrăcați christmassy, în minunata cabană din pădure, cu zăpada afară până la brâu](https://media.iqads.ro/2020/12/ioana-pe-moldoveanu-cover-410.jpg)
[Cine a furat Craciunul] Ioana Negoescu: Câți dintre noi au petrecut măcar o dată așa Crăciunul? Îmbrăcați christmassy, în minunata cabană din pădure, cu zăpada afară până la brâu

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Leo Burnett Bucharest, împreună cu Telekom Romania și Curtea Veche, finaliști la Effie Awards Europe 2020
![[În teorie] Aurelia Peru: A fi purtător de cuvânt, PR manager, a devenit o chestiune la modă în societate](https://media.iqads.ro/2020/10/12961403-969550229766412-3815180888813914753-o-cover-410.jpg)
[În teorie] Aurelia Peru: A fi purtător de cuvânt, PR manager, a devenit o chestiune la modă în societate
![[Start in PR] Sabina Gealatu: Partea ”glam” într-adevăr există, dar nu e nici pe departe cea mai importantă](https://media.iqads.ro/2020/10/gcc3405-cover-410.jpg)
[Start in PR] Sabina Gealatu: Partea ”glam” într-adevăr există, dar nu e nici pe departe cea mai importantă

Ce spun vedetele că se află în dispozitivele lor – Selly, Lidia Buble, Dani Oțil, Andreea Remețan, Sweet Paprika, Alexia Eram și Mario Fresh în rolul principal

Cinema #pebune la tine acasă. KFC lansează The CROPPERS, un serial gândit pentru verticala smartphone-ului tău, printr-o avanpremieră 100% digitală

Peste 900 de sărbătoriți au avut parte de surprize epice în izolare, alături de URSUS, unul pe zi văzând urarea direct la TV

Provocarea creativă OTP DESIGN FOR SAFETY, concurs de design de măști. Ce au în comun măștile de protecție și coolness-ul?

O campanie făcută remote de ING Home’Bank și Jazz: despre oameni adevărați și soluții relevante de banking
![[Istorii de brand] 130 de ani de Farmec. Liliana Popa: Minimalismul va fi mereu o strategie bună împotriva trecerii timpului](https://media.iqads.ro/2020/02/pjimage8-cover-410.jpg)
[Istorii de brand] 130 de ani de Farmec. Liliana Popa: Minimalismul va fi mereu o strategie bună împotriva trecerii timpului

Emma Dita: Mă inspiră ideea unui obiect prețios, sofisticat, dar de care în esență te poti lipsi cu desăvârșire

Agenția Digital Wand și Nutline, parteneri în crearea noului website de brand, regândit pe noua poziționare a brandului

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
![[Obsesii part-time] Ioana Negoescu: Prin fotografie comunici chiar mai bine decât prin vorbe. Spui povești și lași amintiri în urmă](https://media.iqads.ro/2019/10/collage40-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Ioana Negoescu: Prin fotografie comunici chiar mai bine decât prin vorbe. Spui povești și lași amintiri în urmă
![[Case Study] Leo Burnett Bucharest și Asociația Curtea Veche ne spun că e #timpulsăcitim și să schimbăm relația românilor cu cărțile](https://media.iqads.ro/2019/10/timpulsacitim-1-cover-410.jpg)