
Articole care fac referire la PR Manager


Beck’s câștigă premiul PIAȚA pentru cea mai eficientă promoție cu campania “Începe orice-ți dorești”

Băneasa Shopping City și Oxygen lansează o nouă campanie de Crăciun și îndeamnă consumatorii să ofere din timpul lor celor dragi

De Black Friday dragostea putește în aer. O poveste de dragoste scrisă de THE NEW pentru NEPI Rockcastle

Primul mesaj de interes public care încurajează cititul, în premieră în România. De la Saatchi & Saatchi + The Geeks

Publicis si Digitas Romania lanseaza pentru Storia.ro T.R.A.I. Index, indicele de masurare a bunastarii la oras

Highlight Agency şi Highlight PR au făcut vizibil parteneriatul dintre Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool şi Aston Martin Aramco Cognizant Formula 1™ Team în România

Băneasa Shopping City și Asociația Banca de Bine anunță cea de-a doua ediție a campaniei ,,Școala fără pauză”

Act cultural unic: personalităţi din întreaga lume reunite pentru un mesaj de pace pe scena Festivalului Musica Ricercata Op.4 de la Sibiu

10% din necesarul de consum de gaze naturale în România: eveniment de inaugurare de anvergură, marca Golin și Mullen, pentru un proiect de importanță națională

Teleenciclopedia Horizon Forbidden West: un parteneriat inedit între un titlu exclusiv PlayStation și cel mai iubit documentar din România

Crafters este echipa de comunicare The Institute, pentru proiectele Romanian Design Week și DIPLOMA 2022
![[New In Town] Roberta Pătrășcan: Ca să rămâi pe piața “bucuriilor”, unde oamenii se simt bine și pot avea amintiri plăcute de-a lungul anilor, trebuie să fii din ce în ce mai bun](https://media.iqads.ro/2022/04/fotojet-2022-04-04t140207-123-cover-410.jpg)
[New In Town] Roberta Pătrășcan: Ca să rămâi pe piața “bucuriilor”, unde oamenii se simt bine și pot avea amintiri plăcute de-a lungul anilor, trebuie să fii din ce în ce mai bun

Meli Melo lansează un manifest „anti-etichetă” împreună cu noua colecție primăvară-vară, într-o campanie semnată FCB

Farmec donează 60.000 de produse de igienă personală prin campania „Farmec din inimă pentru cei de alături”

Lupta cu cancerul în șase imagini impresionante surprinse de Mihaela Noroc: ”E semnul meu de învingătoare, acolo am învins cancerul”

#UnfollowHate. Ura în online atinge cote din ce în ce mai mari. Mesajul ING: nu vei afla niciodată cât de bun ești la ceva dacă te va împiedica ura

OXYGEN semnează noua campanie de comunicare a Olympus Foods România pentru lansarea primului ambalaj r-Pet pentru lapte

Timp de două săptămâni, bucureștenii au trăit o experiență DRAMAtică în Casa Niță – o construcție improvizată de 11 mp care reprezintă „acasă” pentru milioane de români

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează Profi Evolution, campania de lansare a noului concept de magazine Profi

Institutul de Marketing aduce noi soluții de dezvoltare profesională pentru practicienii în comunicare și relații publice prin Oxford College of Marketing

Xiaomi România și Confident Communications au câștigat două trofee Silver la Romanian PR Award 2021 pentru campania Xiaomi, „Mi 11 – Movie Magic”

„DAWN BREAKS BEHIND THE EYES” a câștigat Dracula Trophy, premiul pentru cel mai bun film de lungmetraj, în cadrul festivalului internațional de film fantastic, Dracula Film Festival, ediția 2021

Maraton David Lynch și Stanley Kubrick, printre evenimentele speciale de la Dracula Film Festival, 2021
