Teodor Cucu

Head of Strategy GMP

Sunt genul de om care la o petrecere, in magazin sau in aglomeratie mai are prostul obicei sa fixeze oamenii, incercand totusi sa nu lase sa se vada asta... Nu e boala profesionala, e ceva ce m-a ajutat sa inteleg mai bine oamenii si mi se trage din studentie, cand barman fiind trebuia sa stau cu ochii-n patru si in acelasi timp sa zambesc unor oameni cu creierul nu tocmai scanteie in acel moment, dar care in schimb aveau chef sa-si povesteasca viata sau sa planga pe umarul cuiva. Si pana la urma, venitul meu depindea de cat de bine reusesc sa imbin toate astea.

Dupa mai bine de 8 ani in comunicare, pot spune ca si acum, lucrul asta a ramas oarecum valabil: ceea ce fac depinde de cat de bine reusesc sa inteleg ce vor oamenii, dincolo de ceea ce spun sau vor sa te faca sa crezi.

Am avut norocul sa fiu implicat intr-o serie de proiecte de succes, dar si in altele mai putin fericite, din care am invatat insa foarte multe.

Incerc pe cat pot de mult sa ma inspir si sa ma folosesc de ce se intampla in alte domenii, sa nu „vand” sperante false si sa nu-mi traiesc viata doar in fata unui ecran, fie el de computer sau tv.