Merchandising Account Manager @ Mercury360

Anunt valabil pana la data de 2024-05-31
Companie: Mercury360
Specializare: Marketing, Account, Trade
Tip job: Hybrid (Office & Remote), Full Time
Nivel: Middle

Te-ai saturat de promisiuni? Haide la noi unde totul este transparent, unde parerea ta conteaza, unde toti suntem misto si in fiecare zi lucram alaturi de oameni super!

Cand toti cauta doar calitati, noi ne concentram pe un singur „defect”, perfectionismul tau = responsabil + dinamic + bun organizator + atent la detalii.

 

Daca:

  • esti absolvent studii superioare;
  • ai experienta anterioara retail (merchandising reprezinta un avantaj);
  • esti o persoana cu initiativa, capabila sa lucreze independent si in echipa;
  • esti o persoana prietenoasa si dinamica;
  • ai excelente abilitati de comunicare si negociere;
  • ai abilitati de prezentare & discurs;
  • ai cunostinte de engleza si excel nivel avansat;
  • daca iti doresti sa te dezvolti profesional, aici gasesti locul potrivit pentru a evolua.

 

Responsabilitatile tale vor fi:

  • Familiarizarea cu business-ul, brand-urile, piata si publicul tinta ale clientilor din portofoliu si ale retailerilor cu care colaborezi;
  • Ofertarea potentialilor clienti si ulterior negocierea cu acestia;
  • Preluarea responsabilitatii proiectelor in faza de executie si comunicarea continua cu clientii;
  • Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii prin propunerea celor mai bune solutii de implementare;
  • Urmarirea atingerii obiectivelor specifice ale proiectelor (KPI);
  • Transmiterea brief-urile de proiect precum si toate modificarile catre echipele regionale (Field) si asigurarea ca acestea sunt setate corect;
  • Coordonarea si supervizarea activitatii asistentilor de proiect; ai responsabilitatea dezvoltarii profesionale a acestora;
  • Participarea activa si cu feedback in interviurile organizate intern sau cu clientul;
  • Impicarea directa in motivarea, instruirea si evaluarea asistentilor de proiect;
  • Verificarea rapoartele transmise clientilor pe care permanent vei oferi feedback; realizarea planurilor de actiune cu echipele de Field si cu clientii;
  • Mentinerea legaturii cu furnizorul solutiei tehnice de raportare, impreuna cu care vei face update-uri in linie cu nevoile de colectare a informatiilor;
  • Gestionarea logisticii necesare proiectelor in derulare inclusiv a mijloacelor tehnice (auto, telefoane etc), cat si a materialelor folosite in cadrul proiectelor (cutii securitate, POSM’s etc);
  • Conceperea si furnizarea materialelor de training catre echipele de Field ori de cate ori este necesar;
  • Participarea la training-urile tinute de Regional Manageri sau client; sustinerea de traininguri pentru echipele de Field antrenate in proiect;
  • Vizite de piata periodice;
  • Realizarea de rapoarte de proiect si analize la cererea clientului, care sa contina informatii utile cu privire la reusitele sau nereusitele implementarii proiectului;
  • Propunerea solutiilor de optimizare a activitatii proiectelor sau de imbunatatire a performantelor.

 

Noi iti oferim:

  • flexibilitate (3 zile/saptamana la birou si 2 zile/saptamana in sistem telemunca)
  • pachet salarial motivant in linie cu responsabilitatile si atributiile jobului
  • dezvoltare profesionala
  • mediu de lucru creativ
  • o super echipa pe care cu siguranta iti doresti sa o completezi cu atitudinea, experienta si atuurile tale :)  

Asa ca nu mai sta pe ganduri, trimite email si haide sa pornim impreuna la drum!

Aplica la acest job

Branded


Related