Articole care fac referire la LIFE IS HARD
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii LIFE IS HARD
LIFE IS HARD investește 250.000 euro într-un startup românesc deep-tech și deschide o nouă direcție în zona de inteligență artificială conversațională, consolidând divizia ENGINE
LIFE IS HARD: Divizia Tomorrow, motorul creșterii în insurtech, contribuie cu 62% la cifra de afaceri în 2024
Doar 22% dintre IMM-urile românești folosesc soluții digitale – LIFE IS HARD lansează un calculator pentru a ajuta companiile să recupereze decalajul
LIFE IS HARD investește în viitorul studenților și al tehnologiei printr-un nou proiect de finanțare europeană
Stress Test, Risk Register, Scalare: Cum a pregătit Innobyte platforma Springfarma.com pentru vânzări record de Black Friday
Românii între optimism și precauție: Barometrul Comportamentelor Responsabile și al Asigurărilor din România 2024 - STUDIU
LIFE IS HARD, partener cheie al Consiliului Județean Cluj într-un proiect de 4 milioane lei pentru digitalizarea instituției
Strategia LIFE IS HARD își dovedește eficiența: Rezultate financiare în creștere în trimestrul 3 față de semestrul 1 2024
Piața de asigurări: Concluziile conferinței Transylvania Insurance Days 2024 - Tendințe, oportunități, provocări
LIFE IS HARD simplifică achiziția biletelor de tren pentru Regio Călători cu noua soluție mobilă de plată cu cardul
LIFE IS HARD are o nouă identitate de brand: MORE LIFE. Soluții de digitalizare pentru business și viață
Graffiti Plus (GRF+) anunță noi roluri și mizează pe soluții în ecosistem pentru mai multă relevanță în produsul agenției: Irina Ciocan-Stănescu devine CEO al GRF+, iar Bogdan Tomoiagă preia rolul de Președinte al Consiliului de Administrație
După 25 de ani de construcție continuă a experienței de echipă și a produsului de comunicare livrat către clienți și parteneri, GraffitiPR devine GRF+
Sports Festival a inaugurat în Cluj prima stație sport smart de bus din țară. Primești bilet dacă faci 20 de genuflexiuni
După investiții în automatizare și optimizare, MOCAPP aduce 600 de influenceri și module automatizate pentru campanii de Influencer Marketing
Antreprenorul Cătălin Chiș investește în startup-ul MOCAPP, platformă digitală fondată de Florin Grozea
















