După 25 de ani de construcție continuă a experienței de echipă și a produsului de comunicare livrat către clienți și parteneri, GraffitiPR devine GRF+

După 25 de ani de construcție continuă a experienței de echipă și a produsului de comunicare livrat către clienți și parteneri, GraffitiPR devine GRF+
Bogdan Tomoiagă, Director Executiv / Irina Ciocan-Stănescu, Managing Partner GRF+

Graffiti Plus (GRF+) va practica idea co-design cu și pentru branduri active în societate.

Prin noua poziționare, GRF+ își propune să dezvolte un produs de comunicare integrat, cu o echipă multidisciplinară, axată pe crearea de conținut relevant. Agenția va pune mai mult efort pentru a construi campanii și un produs de consultanță care se concentrează pe o mai mare conexiune cu societatea.

Schimbarea identității de brand GRF+ are loc ca urmare a unui proces de dezvoltare continuă început în anul 2019. Agenția a lucrat constant, cu plus și minus, la perfecționarea modelului de business, punând accent pe dezvoltarea echipei, orientarea produsului către mai mult impact și accelerarea diversificării, atât în portofoliu cât și în aria de servicii.  

„Un drum lung uneori te învață, alteori te forțează. Uneori te obosește, alteori te energizează. Sunt 25 de ani de când mergem pe un asemenea drum, iar 2022 este punctul de alimentare. Dăm refresh lumii Graffiti ca să pornim o nouă agenție, mai adaptată la cerințele actuale din PR, marketing și sustenabilitate. O agenție pentru noua relație dintre client, ecosistem de parteneri și rezultate cu impact măsurabil, totul alimentat de idea co-design. Mulțumim pentru tot GraffitiPR, bine ai venit GRF+,” a spus Bogdan Tomoiagă, Director Executiv GRF+.

„Despre ce e plusul? E a doua întrebare după «Cum se citește*». Plusul e despre ambiția noastră de a susține branduri active în societate. Branduri care caută soluții, relevanță și impact. Indiferent că anunțăm un brand de biscuiți, un CEO sau un proiect de sustenabilitate, putem fi mai activi în viața audienței, astfel mai relevanți pentru business și pentru societate”, continuă Irina Ciocan-Stănescu, Managing Partner GRF+.

 

Co-design împreună cu mediul academic

Transformarea GRF+ este susținută și de datoria de a acționa pentru susținerea industriei de comunicare prin parteneriate menite sa crească nivelul de pregătire si implicare al viitorilor colegi de industrie.

Astfel, GRF+ a semnat un parteneriat cu Facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării (FJSC), pentru a susține modernizarea spațiilor de învățare, căutarea de soluții pentru mai multă relevanță și apropierea studenților de industrie. Proiectul punctează valorile pe care GRF+ dorește să le transmită prin noua poziționare: relevanța în industrie, conexiune cu societatea și cu viitorii specialiști, comunicare cu sens, leadership asumat și co-design de idee.

„FJSC s-a remarcat întotdeauna prin conexiunea cu industria marcom, astfel că salutăm deschiderea spre mediul academic a GRF+ și susținerea reciprocă. Ne onorează parteneriatul cu GRF+, studenții noștri vor fi primii care vor avea de câștigat din colaborarea cu creativiii și strategii agentiei. Ne bucurăm să concretizăm proiecte pe care le-am imaginat împreună cu alumni FJSC, acum parte din echipa GRF+.

Sala 614 Meaning+, un spațiu de co-design FJSC și GRF+ este doar începutul,” a spus Antonio Momoc, Conf. Univ. Dr., Decan, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București.

„Început din pasiune și dezvoltat cu profesionalism, Graffiti PR s-a reinventat constant, uneori chiar înaintea vremurilor. Dacă mă uit pe «fereastra» noului GRF+, găsesc un peisaj al industriei de PR complex, interesant și conectat la nevoile și aspirațiile comunităților. Construcția colegilor din Palatul Universul impune și astăzi prin calitate, consistență și deschidere,” Dana Oancea, Președintele Forum for International Communications și fondatoarea Romanian PR Award.

 

Despre noul nume și identitatea vizuală

Noua identitate GRF+ a fost conturată in-house, departamentul de creație dezvoltând visual & audio branding și designul interior al agenției care energizează echipele. Culorile reprezintă un mix de creativitate (mov), grijă (roz) și precizie în impact (lime). Noul  nume își propune să păstreze esența construcției Graffiti din cei 25 de ani se istorie și să deschidă noi drumuri prin adăugarea simbolului +.

*Se citește Graffiti Plus, se scrie GRF+

 

Despre noul KPI - Meaning+

Obiectivul GRF+ este acela de a ajunge la soluții care să genereze conversații relevante, să fie ancorate în societate și susținute de o execuție creativă memorabilă. Numim acest obiectiv meaning+, un indicator intern de calitate al produsului dezvoltat de consultanții noștri, născut din credința că soluțiile de PR rămân esența proiectelor de comunicare cu impact pe termen lung.

 

Echipa de Management GRF+

Bogdan Tomoiagă | Managing Director GRF+

Bogdan sau Tomo cum i se spune în agenție și-a început cariera la GraffitiPR în anul 2005 și are în prezent o experiență de peste 20 de ani în comunicare.

Absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea Lucian Blaga, Bogdan s-a alăturat echipei GraffitiPR in poziția de PR Executive și a evoluat profesional dezvoltând campanii de comunicare pe clienți precum Pepsi, Dacia Renault, Blue Air, Petrom sau P&G, ca să enumerăm doar câțiva dintre ei.

Din 2014, ocupă poziția de Managing Director și a contribuit în mod direct la dezvoltarea portofoliului de clienți, la creșterea și dezvoltarea de noi capabilități și servicii, precum și la dezvoltarea strategiei de business a GRF+.

Din 2020, este membru al Consiliului de Administrație al Life is Hard, companie de tehnologie din Cluj.

De asemenea, este responsabil de construirea și definirea ecosistemului de parteneri ai GRF+ fiind inițiatorul investițiilor pe care GRF+ le-a avut în MOCAPP, NewMoon sau Kamrad.

În timpul liber, lui Bogdan îi place să se gândească la viața din agenție și la cum se poate dezvolta aceasta. Apoi să petreacă timp în natură, să citească și să meargă la concerte rock.

 

Irina Ciocan Stanescu | Managing Partner GRF+

De 12 ani alături de agenție, Irina (ICS) ocupă poziția de Managing Partner din 2016. În dezvoltarea business-ului, Irina s-a concentrat pe career management pentru colegii din Graffiti PR  și a pus bazele departamentului de CSR-Sustenabilitate.

Irina e un consultant “născut și crescut” în Graffiti, de la intern (ca urmare a unui premiu la PR Award 2008) la parte a echipei de management. Parcursul ei acoperă consultanță de brand, corporate, comunicare internă și de criză pentru clienți din auto, turism, FMCG, financiar, petrol & gaze, ONG.

Din 2011, alături de o echipă care a crezut în nevoia și potențialul implicării companiilor în societate, a înființat departamentul de CSR-Sustenabilitate. Componenta de consultanță în CSR-Sustenabilitate e reprezentantă acum de două divizii care oferă consultanță în proiecte de ESG, de la strategie la comunicare, fiind cea mai mare echipă de consultanță în domeniu din piața locală.

Din 2016, Irina este parte din acționariatul agenției, alături de Cătălin Chiș (acționar majoritar), Diana Toboșaru și Bogdan Tomoiagă.

În afara biroului, Irina încearcă să păstreze componenta de implicare activă în societate prin voluntariat, participare în cercuri de donatori și participarea în proiecte civice.

 

GRF+, agenția de consultanță pentru branduri și business-uri relevante în societate

Fondată în 1997 ca parte a grupului local de comunicare BBDO, GRF+ (sub denumirea GraffitiPR) a devenit în 2001 o agenție de comunicare de sine stătătoare, cu un portofoliu propriu de clienți și capabilități multiple de comunicare. Afiliat exclusiv pentru România al rețelei globale Ketchum din 2012, GRF+ dezvoltă campanii de marketing integrate PR-driven, extinzându-și capabilitățile în zona digitală, strategie și servicii de creație, CSR și sustenabilitate, advocacy, public affairs, influencer marketing, evenimente, sports marketing și altele.

Cu o prezență constantă în top 3 jucători de pe piață, echipa GRF+ numără, în 2022, peste 100 de consultanți cu expertiză diversă în domeniile HoReCa, FMCG, oil & gas, auto, banking, pharma, IT&C, GRF+ are ca misiune realizarea campaniilor și dezvoltarea de proiecte cu impact maxim în business și în societate.

 

Echipa GRF+ este structurată în mai multe unit-uri de business

  • Creație & Strategie – coordonat de Cristina Iancu
  • Integrated Comms – trei echipe, coordonate de Corina Coman, Ioana Cucu, Laura Moisiu
  • CSR & sustenabilitate – două echipe conduse de Iulia Botar și Loredana Ianuș
  • Social Media & Digital Content
  • Pharma business – unit dezvoltat de Roxana Mihalache
  • Sports & Sponsorship – specializare coordonată de Victor Voicu
  • Servicii hiperspecializate shared pentru toți clienții, prin Paul Kasprovschi (brand strategy & research) și Sorina Mihail (comunicare de criză & executive positioning)
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related