Pana acum reclamele la ciocolata se desfasurau tot timpul pe un taram cu oameni fericiti, indragostiti, incantati si incantatori. Apoi a aparut cuplul Primola. Cei doi tineri au un life-style de invidiat insa o personalitate nu tocmai frumoasa. De aici si originalitatea si umorul spotului. Situatia clasica in care persoana adorata primeste ciocolata - "sharing is caring" - este exact pe dos in acest caz. Cei doi nu mai stiu ce tertipuri sa inventeze ca sa-si savureze ciocolata singuri.
Uneori tertipul sfideaza logica: ce sens are ca el sa o scoale pe ea facand-o sa creada ca plange copilul in loc sa o lase sa doarma si sa savureze ciocolata in liniste?
Ideea publicitara se distinge clar si situatia este cu atat mai amuzanta cu cat se apropie oarecum de realitate. Inserarea imaginilor ce subliniaza calitatile intrinseci al podusului ii conving si pe cei cativa scandalizati de noua abordare.
Tot la categoria clisee pe dos avem si spotul de la Novatini. Daca acum o jumatate de an si mai bine familia Excelenta lucra impreuna pentru ca apoi sa-si savureze ciocolata tot impreuna, familia Novatini nu mai stie cum sa se eschiveze de la treaba. Asa ca isi transfera responsabilitatile de la unul la celalalt in schimbul unei cutii de ciocolata.
O fi asa de plictiseala in Paradis incat au inceput consumatorii de ciocolata ideali sa se comporte cat se poate de uman? Sau s-a facut un studiu de piata din care a reiesit ceva mai clar profilul target-ului din Romania?
Un articol de Adriana Lomnasan



















