Wiesana - Trei cartofi si o frunza de patrunjel

Un criteriu important in evaluarea oricarei reclame este acela al componentei vizuale, cunoscut si sub numele de "beneficiu vizual". Ce se intampla daca acesta este incalcat flagrant? Uitati-va la reclama "Wiesana".

Prim plan-ul cu niste maini uscate care ridica doua gantere te fac sa te intrebi: o noua campanie sociala despre femeile din inchisori?

In cadrul urmator iti dai seama ca e o gospodina obosita (probabil de efortul initial) care zambeste timid, parca jenata de contrastul dintre tricoul verde si halterele rosii.Trista aparitie intinde margarina pe multe felii de paine. Gospodina arata cum arata, n-o fi fost timp de un casting ca lumea, in fond adevarata vedeta intr-o reclama este produsul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related