Grey-G2 a creat spotul TV "Oricum te simti, Primola te simte" pentru Supreme Chocolat

Dupa castigarea contului Primola in iunie, Grey-G2 a lansat prima executie din cadrul noii strategii de comunicare Primola, prin care aceasta e pozitionata ca o ciocolata versatila, ancorata in realitate, care insoteste trairile generate de viata cotidiana, potrivit unui comunicat emis de Grey-G2 Romania.

"S-au luat trei situatii, 'slices of life', fiecare cu aroma sa, si s-au pus la fiert sub un capac care se numeste 'o ciocolata pe sufletul tau'. S-a filmat cu mult curaj intr-o singura zi si cu un catel si cu un baietel. S-a mers la studio, s-au inregistrat voci si cantecul care sa insoteasca cel mai bine fiecare actiune. Ne-am bucurat, am aprobat, am dezaprobat, am ras, ne-am imbufnat, a mers greu si a mers snur. S-a mancat Primola. Multa. La sfarsit, a iesit un spot feminin, dragalas, plin de emotii", a declarat Oana Gheorghe (Senior Copywriter, Grey-G2 Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related