Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Banci si Asigurari in online in martie 2014

Banci
Sectorul Banci a generat in luna martie a acestui an aproape 15.000 de aparitii in online, cu 16% mai multe ca in luna februarie, si un viewership de peste 27,7  milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna precedenta pe segmentul de bloguri si forumuri cu 30%, in presa online cu 14% si pe retelele sociale cu 16%. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

 

Topul vizibilitatii brandurilor de Banci in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna martie de BCR, ING si BRD Groupe Societe Generale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Related