Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Banci si Asigurari in iunie 2014

Banci
Sectorul Banci a generat in luna iunie a acestui an aproape 13.500 de aparitii in online, cu 4% mai multe decat in luna mai, si un viewership de aproape 25 de milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna precedenta pe bloguri si forumuri cu 7% si cu 11% in presa online, scazand in schimb cu 10% pe retelele sociale.

Cele mai de succes postari vin din partea Garanti Bank si BCR.

1.363 like-uri, 346 share-uri, 1.200 de comentarii


545 like-uri, 164 share-uri, 203 comentarii

Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

Topul vizibilitatii brandurilor de Banci in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna iunie de BCR, BRD Groupe Societe Generale si ING.

Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Banci in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Garanti Bank, Bancpost si BRD Groupe Societe Generale

"People talking about this" este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna respectiva. Categoria "active" desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor.

Asigurari
Sectorul Asigurari a generat in luna iunie a acestui an 2.400 de aparitii in online, inregistrand o scadere de 17% fata de luna precedenta, si un viewership de aproape 5 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate canalele: in presa online cu 16%, pe bloguri si forumuri cu 41% si cu 11% pe retelele sociale.

Cele mai de succes postari vin din partea RCA Ieftin si Generali Asigurari.

73 like-uri, 107 share-uri, 8 comentarii


43 like-uri, 44 share-uri

Topul vizibilitatii brandurilor de Asigurari in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna iunie de Astra Asigurari, ASIROM si Carpatica Asigurari.

Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Asigurari in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de ASIROM, Generali Asigurari si RCA Ieftin.



TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related