[INSIDER | Business-ul Bridge Communication in 2015] Afrodita Blasius: Considerand veniturile agentiei, suntem in usoara crestere fata de anul trecut si ne mentinem in zona celor 7 cifre

[INSIDER | Business-ul Bridge Communication in 2015] Afrodita Blasius: Considerand veniturile agentiei, suntem in usoara crestere fata de anul trecut si ne mentinem in zona celor 7 cifre

Tragand linie dupa 2014, am vorbit cu managerii agentiilor de creatie, PR, BTL si digital despre statusul business-ului lor la inceput de an - cifre de afaceri, servicii nou dezvoltate, portofolii de clienti - ajungand pana la evolutia pietei in 2015 si planurile de crestere a profitabilitatii fiecarei agentii.

Despre business-ul Bridge Communication aflam de la Afrodita Blasius (Managing Partner).


Cifra de afaceri Bridge Communication in 2014

Considerand nu doar cifra de afaceri, ci de fapt veniturile agentiei, suntem in usoara crestere fata de anul trecut si ne mentinem in zona celor 7 cifre.

E un fapt imbucurator, mai ales ca aceasta crestere e organica, generata de partenerii nostri - clienti actuali care au crescut odata cu noi, de la an la an, si acest lucru este cel mai important pentru noi. Pentru ca reprezinta ratiunea noastra de a fi - aceea de a genera crestere pentru brandurile si companiile din portofoliu.

Evolutia pietei de creatie in 2015

Cred/sper ca va fi in crestere. Nu doar cantitativa, ci mai ales calitativa.

Cresterea profitabilitatii agentiei

Intotdeauna din cresterea veniturilor. Avem potential de crestere si spre asta ne indreptam atentia.

Specializari si servicii dezvoltate in 2014

Ne-am intarit competentele in zona digitala. Si am avut prima campanie de comunicare on-air la nivel est-european.

Domenii/sectoare cu know-how sau expertiza nevalorificata

Avem o experienta foarte bogata in zona de food/FMCG si in zona de B2B, insa in ultimii ani nu am valorificat din plin aceasta experienta. 

New Business: sectoare si domenii de activitate

Nu ne-am gandit tintit la un domeniu anume. E mult mai important sa putem adauga valoare comunicarii si business-ului clientului respectiv, sa putem sa ne valorificam experienta si gandirea strategica inspre dezvoltarea brandurilor respective.

Politica de participare la pitch-uri

Am participat si vom participa la pitch-uri (mai ales ca avem o rata buna de castig). Insa ne gandim si aici la ce putem aduce noi nou si valoros pentru clientul respectiv. Si daca ne potrivim, daca putem construi un parteneriat si branduri de succes impreuna.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related