Bridge Communication a realizat campania de lansare in Romania a retelei de bricolaj Leroy Merlin

"Leroy Merlin reinventeaza preturile mici", campania realizata de Bridge Communication pentru lansarea in Romania a lantului de magazine de bricolaj Leroy Merlin, cuprinde 2 spoturi care anunta 4 oferte diferite si o componenta online realizata alaturi de Kubis Interactive.

"Munca agentiei a fost una extrem de complexa deoarece filozofia Leroy Merlin este aceea de a oferi cele mai bune oferte clientilor sai, doar ca piata de bricolaj din Romania este una dominata de oferte si de asa zise preturi mici. Prin urmare, impreuna cu clientul, am dezvoltat strategia de marketing sub egida 'Leroy Merlin reinventeaza preturile mici' pentru ca preturile Leroy Merlin sunt mult sub cele ale pietei. A fost o campanile de comunicare destul de complexa, care a presupus dezvoltarea si realizarea a zeci de materiale: de la spoturi TV la decorarea magazinului", a declarat Afrodita Blasius (Managing Partner, Bridge Communication).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related