Cifrele devin oameni in noua campanie PayPoint, creata de Bridge Communication

Cifrele devin oameni in noua campanie PayPoint, creata de Bridge Communication

Bridge Communication a creat pentru PayPoint Romania o noua campanie TV, care se concentreaza asupra rezultatelor inregistrate de companie in Romania. Campania vizeaza consolidarea reputatia PayPoint sub sloganul "PayPoint. Recomandat de milioane", arata un comunicat emis de THE PRACTICE.

Directia de comunicare porneste de la cifrele obtinute de companie. Intr-un singur an, in Romania, prin PayPoint s-au platit 25,5 milioane de facturi si s-au efectuat plati in valoare de peste 2,8 miliarde de lei. Campania TV transpune cifrele in referinte usor de inteles: fiecare plata efectuata prin PayPoint este asociata unui om. Astfel, daca numerele ce sustin rezultatele PayPoint ar fi reprezentate de oameni, atunci acestia ar putea sa inconjoare Pamantul sau chiar sa ajunga pana la Luna.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related