Hortensia Nastase (Grupul Lowe): Avand in vedere faptul ca in elaborarea materialului au fost implicati toti actorii din piata, sunt increzatoare in reusita acestui demers

Hortensia Nastase (Grupul Lowe): Avand in vedere faptul ca in elaborarea materialului au fost implicati toti actorii din piata, sunt increzatoare in reusita acestui demers

Ieri a fost lansat Ghidul de Pitch elaborat de UAPR si al lui set de bune practici recomandate in colaborarea dintre clienti si agentii. Inregistram pe IQads si SMARK reactiile agentiilor si clientilor cu referire la precizarile Ghidului si asteptarile privind efectele acestuia pe viitor.

Hortensia Nastase (Vicepresedinte Servicii Creative, Grupul Lowe):


Pitch-urile reprezinta unele din cele mai intense procese de lucru din cadrul agentiilor din punct de vedere al resurselor umane si al timpului alocat. Este adevarat, insa, ca si castigarea unei selectii reprezinta unul din cele mai placute momente pentru echipa unei agentii.

Mergand un pas mai departe, existenta unor standarde si proceduri pentru organizarea pitch-urilor este foarte importanta, pentru ca pitch-ul reprezinta primul punct de intalnire intre agentie si client, iar modul in care acesta se desfasura va marca in mod semnificativ relatia dintre cei 2 parteneri, care trebuie sa porneasca prin exprimarea transparenta a nevoilor, asteptarilor si resurselor celor doua parti.

Ghidul de Pitch al UAPR este un document asteptat de intreaga comunitate a oamenilor care lucreaza in industria de publicitate, comunicare si marketing. Un document a carui importanta este cu atat mai mare in actualul context al pietei, marcata de evenimente care au adus prejudicii de imagine semnificative industriei.

De asemenea, subiecte precum numarul optim de agentii invitate la un pitch, transparenta listei de participanti, mentionarea bugetului, respectarea principiilor de copyright si o lista clara de criterii pe baza carora se desemneaza castigatorul unui pitch se afla de o buna perioada de timp pe agenda, fiind in acelasi timp considerate principalele piedici in dezvoltarea "sanatoasa" a industriei locale.

Acest material se adreseaza atat agentiilor, cat si clientilor, iar utilitatea lui se va dovedi atat timp cat la nivel de industrie va exista un consens cu privire la respectarea recomandarilor oferite de Ghidul de Pitch.

Avand in vedere faptul ca in elaborarea materialului au fost implicati toti actorii din piata, sunt increzatoare in reusita acestui demers.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related