[Interviurile FIBRA #2] Hortensia Nastase (MullenLowe): "Daca te uiti in publicitate si ce probleme avem, sunt de fapt o micro-portiune din problemele Romaniei"

[Interviurile FIBRA #2] Hortensia Nastase (MullenLowe): "Daca te uiti in publicitate si ce probleme avem, sunt de fapt o micro-portiune din problemele Romaniei"

Pentru ca publicitatea e un simulacru al vietii generale in Romania, spune Hortensia Nastase, Vice President Creative Services MullenLowe. Si atunci, problemele tarii se vad si in industria creativitatii: multa presiune, dezorganizare, lipsa de focus, o diferenta foarte mare intre playeri. Am vorbit cu Hortensia dupa panelul despre relatia agentiilor cu clientii de la FIBRA #2, unde a militat pentru mai multa transparenta in casniciile publicitare.

 

 

Rolul FIBRA

FIBRA este o recunoastre, o validare a valorii industriei. Suntem intr-un punct de maturitate, ca industrie, agentiile au crescut mult si am depasit etapa aceea de romantism.

Ne aflam la un nivel mai sofisticat de intelegere a business-ului de advertising si de comunicare, in general; si cred ca FIBRA asta face: valideaza si conslideaza pozitia industriei, per ansamblu.

 

Festivalurile de creatie in Romania

Probabil nu a existat consecventa in organizarea lor sau poate au fost anacronice - poate n-au venit la momentul oportun. E complex subiectul. Cred ca nu au avut suficient de multa perseverenta pentru supravietuire. La FIBRA (si va felicit pentru asta) e acest juriu international neagatat in presiunile si-n canoanele retelelor; deci ati avut o idee brilliant sa aduceti jurati independenti si la un nivel extrem de bun. Asta e, de fapt, punctul vostru de diferentiere si supravietuire long-term.

 

Cea mai mare problema a industriei

Publicitatea e un simulacru al vietii generale in Romania, iar problemele Romaniei se repercuteaza si asupra publicitatii. Traim in bula asta, ati vorbit si voi despre ea, dar cred ca daca te uiti in publicitate si ce probleme avem, sunt de fapt o micro-portiune din problemele Romaniei, per ansamblu. Cred ca e foarte multa presiune, dezorganizare, lipsa de focus, o diferenta foarte mare intre playeri (probabil e normal sa fie asa).

Lipsa transparentei in relatia agentie-client e cea mai mare problema. Daca aici s-ar micsora gapul asta, intre ce ne spun clientii si ce trebuie sa aflam de fapt, respectiv intre ce declaram si ce facem in realitate, cred ca ar fi viata tuturor mult mai buna.

 

Premiile FIBRA reprezinta un demers local necesar pentru a seta nivelul profesionalismului din marcomul autohton si, totodata, pentru a-i sustine dezvoltarea. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative. 
Festivalul este organizat de IQads, platforma media 
dedicata industriilor creative din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

In Romania, Lowe este de 23 de ani una dintre cele mai mari agentii de publicitate, autoarea unor campanii memorabile, iar la nivel global, Nazis against Nazis este cea mai recenta dintre campaniile care au plasat... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Related