[Teritorii noi in publicitate] George Toma si noua etapa a PR-ului: Cred ca e momentul in care sa demonstram eficienta, iar din zona asta vin noile teritorii

[Teritorii noi in publicitate] George Toma si noua etapa a PR-ului: Cred ca e momentul in care sa demonstram eficienta, iar din zona asta vin noile teritorii

George Toma (Evaluation and Reporting Manager, GMP PR) crede ca viitorul in PR tine de cifre. „Vremurile in care reperele comunicarii erau numarul de articole si AVE nu se vor mai intoarce”, spune el. Un alt trend inovator din agentiile straine, pe care il asteapta si in Romania, este collaborative culture.

 

Sa vorbim in cifre: 30 de ani, dintre care 7 in PR, 3 in presa (radio si saptamanal), unul in marketing si, in tot acest timp, aproximativ 10 in online. La care se mai adauga 300 gr de ciocolata si intre 25 – 30 de km alergati, in fiecare saptamana. 

 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related