După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi.
Numele GMP & U vorbește despre faptul că magia industriei vine de la oamenii ei și lucrurile mari nu le putem face decât împreună. Astfel, U poate căpăta diverse forme, în funcție de partenerii cu care interacționează agenția, de la clienți, colegi, angajați, consumatori, influenceri, presă sau furnizori.
În acest sens, noul brand aduce ca element de noutate în piață o filosofie care promovează co-creația și vine să reinventeze vechea dinamică agenție-client și propune în premieră un nou mod de colaborare, în scopul relevanței și eficienței, în care oamenii din agenție vor face în mod constant „work from client”.
Cu o echipă de 50 de angajați, noua agenție va avea o componentă strategică și creativă puternică, la care se adaugă cinci departamente specializate:
- Consultanță & PR
- Campanii integrate
- Employer Branding
- Digital & Social media
- Evenimente




![[Case Study] „Răspunde pentru Mâine” – Cum Sphera Group oferă o nouă șansă copiilor din Ferentari, iar GMP&U spune povestea mai departe](https://media.iqads.ro/2025/10/poza-zi-de-bine-cover-410.jpg)

![[Visual Key] Vlad Groșescu: Important e să nu pierdem umanitatea și flerul creativ în toată această avalanșă de tehnologie](https://media.iqads.ro/2025/07/vlad-grosescu-gmp-u-cover-410.jpg)

![[PR Playbook] Ioana Mănoiu: Nu mai știi unde începe și unde se termină PR-ul. După ani de zile de ultra-specializare, am redevenit generaliști, suntem și preoti și doctori și psihologi](https://media.iqads.ro/2025/07/thumbnail-image001-cover-410.jpg)
![[AIdea] Laur Răboj: Încă mai avem putere și energie sa fim creativi așa cum A.I.-ul nu poate. Ne dublăm eforturile. Lucrăm cu el aproape, dar împotriva lui](https://media.iqads.ro/2025/07/poza-io-cover-410.jpg)
![[Case Study] „Invizibilii” – Campania GMP&U și Provident în care tramvaiul a ieșit din decor... ca să intre în poveste](https://media.iqads.ro/2025/06/invizibilii-cover-410.jpg)
![[AIdea] Octavian Gheorghe: Informația, cunoașterea, devin la fel de accesibile ca apa, ca aerul – trebuie să te gândești cum poți cuprinde acest fenomen în cel mai eficient și profitabil mod posibil](https://media.iqads.ro/2025/06/thumbnail-image0-cover-410.jpg)



































![[PR de criză] Daniela Spiridonescu: Scandalurile de vara asta au fost foarte mult despre diferențele dintre noi, despre polaritatea grupurilor](https://media.iqads.ro/2022/10/daniela-spiridonescu-cover-410.jpg)



![[PR 2022] Ioana Mănoiu: PR-ul are astazi niste granite mult mai largi fata de acum cativa ani. In 2021 am avut multe campanii integrate, de employer branding si brand](https://media.iqads.ro/2022/02/fotojet-2022-02-02t095650-165-cover-410.jpg)









