Ana-Maria Diceanu a devenit partener in GMP PR

Ana-Maria Diceanu, care a ocupat pozitia de Business Development Director in GMP PR timp de sapte ani, a devenit si partener alaturi de Ioana Manoiu si Felix Tataru, informeaza un comunicat emis de agentie. Anterior Ana-Maria a ocupat functiile de PR Director si Head of Crisis Division in cadrul GMP PR.

Din pozitia de Business Development Director s-a ocupat de dezvoltarea noilor divizii de business ale agentiei, printre care Social Media, Crisis Management si Strategy. La scurt timp de la infiintare, departamentul de Social media al agentiei dezvolta proiecte pentru 80% dintre clienti. Departamentul de Crisis este unul dintre putinele departamente specializate dintr-o agentie de PR din Romania si a gestionat peste 30 de crize complexe in ultimii ani. Departamentul de strategie, lansat la finalul anului trecut, a dezvoltat o serie de instrumente inovatoare de research si evaluare a impactului campaniilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related