Ana-Maria Diceanu: Nu te mai salvează nici influencerii, nici reach-ul generos dintr-o campanie, nici „vizibilitatea”. Te salvează inteligența contextuală, relațiile construite în ani, nu în stories

Ana-Maria Diceanu: Nu te mai salvează nici influencerii, nici reach-ul generos dintr-o campanie, nici „vizibilitatea”. Te salvează inteligența contextuală, relațiile construite în ani, nu în stories

Dacă dăm AI-ul la o parte, vedem că lumea se confruntă cu aceleași probleme, dar amplificate, într-un climat în care orice se poate transforma într-o criză, spune Ana-Maria DiceanuManaging Director Brain 4 Strategy. Presa își pierde credibilitatea, oamenii nu mai au încredere în autoritate, știrile false zboară libere în feed. Poveștile și mesajele frumoase nu ajută. Etica de vitrină nu mai este suficientă. 

"Le spun mereu studenților mei: cea mai importantă calitate în meseria noastră nu este creativitatea, nici viteza, ci curiozitatea. Curiozitatea te face să pui întrebări înainte să apară probleme, să înveți din surse diferite, să înțelegi schimbările înainte să te lovească", spune Ana-Maria. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related