[PR-ul creativ] Ionel Barbalau: Traim intr-o noua realitate; vorbim de sharing economy, de "slow PR”, de democratizarea productiei de mijloace simbolice

[PR-ul creativ] Ionel Barbalau: Traim intr-o noua realitate; vorbim de sharing economy, de "slow PR”, de democratizarea productiei de mijloace simbolice

Ionel Barbalau, Senior Consultant PRAIS Corporate Communication, crede ca slow PR-ul va deveni un exemplu de «best practice PR» in 2015. E un termen care directioneaza creativitatea spre eficienta. Ionel da trei exemple din afara granitelor, care au devenit virale.

 

Se vorbeste din ce in ce mai mult de «slow PR», ce va deveni probabil un exemplu de «best practice PR» in 2015. Imbinand tactici traditionale cu instrumente si tehnologii digitale, aceasta abordare inglobeaza in primul rand creativitate, ca ingredient principal, pentru a atinge rezultate foarte bine directionate si foarte eficiente.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related