Actiune comerciala a unei firme care vizeaza influentarea/convingerea clientelei potentiale sa adere la o oferta (sa cumpere un produs sau serviciu): - prin transmiterea de informatii acceptabile si argumente credibile; - prin seductie, sprijinindu-se pe relatia afectiva stabilita cu segmentul-tinta de public.




![[Start in industrie] Ana Morărescu: Pentru mine creativitatea nu poate exista fără research, fără a te informa constant, nu doar despre industria în care lucrezi ci și despre lume și cultură în general](https://media.iqads.ro/2023/08/ana-morarescu-cover-410.jpg)
![[Influencer Update] Mihaela Pascu: Cel mai mult îmi place să văd cum outsiderii câștigă treptat un loc pe merit. Cel mai mult mă deprimă clovneriile personalităților așezate](https://media.iqads.ro/2023/05/mihaela-pascu-ideologiq-cover-410.jpg)
![[Creative 2023] Miruna Baias: Suntem o industrie care e oglinda culturii noastre, definită de o trăsătură care ne pune frână, aversiunea față de risc](https://media.iqads.ro/2023/04/miruna-baias-cover-410.jpg)













![[În teorie] Laura Tugarev: Toate generațiile sunt deosebite, ele au vibe-ul lor, energia proprie și un fel de nebunie specifică](https://media.iqads.ro/2020/12/61162362-1288164531340162-3246526497275510784-n-cover-410.jpg)


![[Marketer Profile] Silvia Mihailescu: Astazi nu mai poti vorbi despre marketing fara tehnologie](https://media.iqads.ro/2019/08/silvia-pic-cover-410.jpg)



![[Dupa 10 ani] Mihai Ene: Bataliile cu sine si cu clientii pentru idei bune au ramas in picioare si nu se demodeaza](https://media.iqads.ro/2019/02/collage23-cover-410.jpg)












