Tribal Worldwide Romania: Asteptarile noastre in 2014 tin foarte mult de lucrurile pe care le putem controla, cu alte cuvinte – de noi

Tribal Worldwide Romania: Asteptarile noastre in 2014 tin foarte mult de lucrurile pe care le putem controla, cu alte cuvinte – de noi

La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre Tribal Worldwide Romania povesteste in continuare Dan Costea (Head of Digital).

Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
Agentia a luat fiinta in martie 2013, prin afilierea la reteaua internationala Tribal Worldwide, prin urmare nu putem vorbi despre o evolutie comparativa a cifrei de afaceri. Totusi, putem spune ca in 2013 am intalnit din ce in ce mai multi clienti care au constientizat nevoia de comunicare online si care au directionat bugete importante de marketing catre digital, ceea ce, desigur, ne bucura.

Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei
Cea mai importanta decizie de business in 2013 a fost afilierea la reteaua Tribal Worldwide si dezvoltarea unei echipe extrem de frumoase, de care sunt foarte mandru. Reteaua Tribal Worldwide este importanta prin prisma know-how-ului si a resurselor disponibile, fiind una dintre cele mai premiate retele de digital la nivel global. A face parte din aceasta retea, concomitent cu a fi una dintre agentiile thegroup, un grup de comunicare recunoscut pentru performante deosebite si rigoare in fiecare demers, reprezinta o onoare pentru noi si o garantie  pentru clientii nostri.

Care sunt clientii agentiei in acest moment. Care sunt clientii castigati in 2013
Anul 2013 a fost spectaculos pentru noi pentru ca am reusit intr-un timp foarte scurt sa cream parteneriate cu clienti fantastic de buni din punct de vedere profesional, cu oameni de marketing experimentati, care coordoneaza branduri pentru care orice om de comunicare viseaza sa lucreze: McDonald’s, Pepsi, Lukoil, SmileExperts, Hervis. De asemenea, am dezvoltat foarte multe proiecte alaturi de colegii din DDB Romania pentru clienti precum WizzAir, SOS Satele Copiilor, RadissonBlu.

Ce oameni noi s-au alaturat echipei in 2013
2013 a insemnat pentru Tribal Worldwide Romania un an cu o crestere fantastica, iar acest lucru se datoreaza in totalitate echipei. Ni s-au alaturat foarte multi colegi noi, care au completat perfect toate departamentele agentiei: creatie, social media, programare, client service, UX (user experience). Am avut o crestere organica, ce continua si in prima parte a lui 2014 – tocmai de aceea adaugam periodic colegi noi, extrem de talentati, cu entuziasm si experienta ce ii recomanda drept profesionisti.

Care sunt cele mai reusite campanii ale agentiei
In 2013 am avut foarte multe proiecte frumoase, de care ne amintim cu drag din diferite motive. Au fost, spre exemplu, proiecte care fie si-au depasit obiectivele, asa cum este cazul aplicatiei de mobile Pepsi Pulse Level, ce a fost creata ca un tool de engagement si rewarding pe care Pepsi il poate folosi la toate evenimentele la care este partener. Tot pentru Pepsi am dezvoltat platforma online aferenta promotiei Ia-ti vara-n cap, una dintre cele mai mari promotii nationale de anul trecut. Elementele de gamification gandite de noi in interiorul acestei platforme au determinat userii sa petreaca foarte mult timp pe site si deci sa interactioneze cu brandul. Un alt mobile app interesant este cel numit Zilele BIZ, dezvoltat intr-un timp record pentru evenimentul cu acelasi nume organizat de Revista BIZ. Aplicatia s-a dovedit extrem de utila participantilor la evenimentul de o saptamana, pentru ca, pe langa programul fiecarei zile, iti permitea sa iei notite in dreptul fiecarei sesiuni, sa adaugi poze relevante si chiar sa adresezi intrebari care ajungeau direct pe tableta moderatorului. Un alt proiect deosebit din 2013 a fost promotia Castiga cu Pur si FunkyChefs dezvoltata pentru Henkel, care s-a diferentiat prin experientele minunate din offline oferite ca premii. La nivel de social media, am avut rezultate foarte bune cu activarile “Ce fel de supererou esti?” – Hervis si “Party like a Rockstar” – Rockstar Energy Drink.

Ce invataminte din 2013 vor ajuta in 2014
Traim vremuri interesante si suntem fericiti ca digitalul este unul dintre actorii principali. Avem o echipa de profesionisti cu foarte multi ani de experienta si, totusi, ne gasim zi de zi intr-un proces de continua invatare, care ne ajuta sa tinem pasul cu nevoile de comunicare ale celui pentru care dezvoltam campanii – clientul final. Fiecare zi este o noua lectie, o noua oportunitate de evolutie. Sunt zile in care invatam un tool nou sau o modalitate noua de a evalua impactul unei campanii, si sunt alte zile in care invatam lucruri ceva mai abstracte: cum sa ne depasim limitele sau cum sa “vindem” mai bine o idee clientului. Cu siguranta tot ceea ce am trait, experimentat, invatat in 2013 ne va ajuta pe viitor sa imbunatatim produsul creativ al agentiei si sa dezvoltam campanii de succes pentru brandurile clientilor nostri.

Asteptari la inceput de an
Asteptarile noastre tin foarte mult de lucrurile pe care le putem controla, cu alte cuvinte – de noi. Ne asteptam sa continuam cu aceeasi atitudine profesionista ca pana acum, sa oferim mereu tot mai multe idei creative si eficiente clientilor nostri. La nivel intern, Tribal Worldwide Romania va continua sa creasca in mod organic. Avem mintea deschisa, invatam si ne perfectionam in fiecare zi, adaugam clienti si dezvoltam parteneriate solide de business prin care sa crestem branduri.

La nivel extern, credem ca in 2014 vom vedea mult mai multe branduri care vor descoperi puterea digitalului si modalitati inovatoare prin care sa ofere clientilor experiente memorabile. Campanii customer-focused (in loc de brand-focused), dezvoltarea zonei de e-commerce, BigData si loializarea clientilor, viteza de raspuns si spontaneitatea unui brand intr-o diversitate de canale social media, experienta oferita clientilor pe mobile sunt doar cateva dintre zonele care vor fi cu adevarat interesante.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related