[CV de agentie] Raluca Bailescu, MakeSense: Am adoptat conceptul de holacracy ca forma de organizare

[CV de agentie] Raluca Bailescu, MakeSense: Am adoptat conceptul de holacracy ca forma de organizare

Ce inseamna asta: informal, fara ierarhii si cat mai multa flexibilitate, explica Raluca Bailescu, Managing Partner MakeSense, o agentie tanara, formata din 8 oameni. Cum se comunica in interiorul ei? Avem mai jos un exemplu cu catei.

 

Povestea MakeSense a inceput in mai 2010. Primii doi ani au fost plini de provocari, luna de luna, trimestru de trimestru...  Apoi 2012 ne-a adus cresteri in echipa si o dublare a cifrei de afaceri. Iar 2014 a fost anul in care a devenit evident ca cea mai mare parte din business-ul nostru tine de sfera content marketingului si ca ar fi cazul sa spunem asta in piata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related