![Ajutor spitale și o lecție de empatie: ”Se ridicase o barieră între cetăţeni şi personalul medical, o barieră pe care am reușit să o depășim”](https://media.iqads.ro/2020/06/colaj-ajutor-spitale-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la MakeSense
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii MakeSense
![Ajutor spitale și o lecție de empatie: ”Se ridicase o barieră între cetăţeni şi personalul medical, o barieră pe care am reușit să o depășim”](https://media.iqads.ro/2020/06/colaj-ajutor-spitale-cover-410.jpg)
![Cum a reușit un grup de antreprenori, alături de 80 de voluntari, să lanseze în starea de urgență o platformă unică de sprijin pentru sistemul sanitar: #AjutorSpitale](https://media.iqads.ro/2020/05/ajutorspitale-infografic-cover-410.jpg)
Cum a reușit un grup de antreprenori, alături de 80 de voluntari, să lanseze în starea de urgență o platformă unică de sprijin pentru sistemul sanitar: #AjutorSpitale
![[Obsesii part-time] Alexandra Enăchescu (MakeSense): Am învățat multe scriind. Mai ales despre lucruri la care nu aș fi avut acces vreodată](https://media.iqads.ro/2019/07/alexandra-enachescu-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Alexandra Enăchescu (MakeSense): Am învățat multe scriind. Mai ales despre lucruri la care nu aș fi avut acces vreodată
![Planable ajunge la versiunea 2019. "Desi targetul nostru sunt clienti din US si UK, ne-ar placea sa vedem un adoption mai mare din partea marketerilor romani"](https://media.iqads.ro/2019/02/sanfran-cover-410.jpg)
Planable ajunge la versiunea 2019. "Desi targetul nostru sunt clienti din US si UK, ne-ar placea sa vedem un adoption mai mare din partea marketerilor romani"
![[Concluziile lui 2018] Aura Dumitru: PR-ul se bucura din ce in ce mai mult de un loc la masa campaniilor integrate din piata](https://media.iqads.ro/2018/12/aura-dumitru-cover-410.jpg)
[Concluziile lui 2018] Aura Dumitru: PR-ul se bucura din ce in ce mai mult de un loc la masa campaniilor integrate din piata
![Descoperă povestea din spatele momentelor aparte – într-o nouă campanie de comunicare Beciul Domnesc](https://media.iqads.ro/2018/12/11beciul-t-f-unipol-14x9-cover-410.jpg)
Descoperă povestea din spatele momentelor aparte – într-o nouă campanie de comunicare Beciul Domnesc
![[PR-ul fata cu reactiunea] Aura Dumitru (Make Sense): Ce resimtim noi in agentie e ca oamenilor cu care lucram - clienti, furnizori, colegi - le este tot mai frica de greseala](https://media.iqads.ro/2018/06/aura-dumitru-cover-410.jpg)
[PR-ul fata cu reactiunea] Aura Dumitru (Make Sense): Ce resimtim noi in agentie e ca oamenilor cu care lucram - clienti, furnizori, colegi - le este tot mai frica de greseala
![Gala IAB MIXX Awards Romania are loc pe 15 iunie in cadrul ICEEFest. 12 agentii romanesti in cursa pentru premiile IAB MIXX Awards](https://media.iqads.ro/2017/06/galaiab-cover-410.jpg)
Gala IAB MIXX Awards Romania are loc pe 15 iunie in cadrul ICEEFest. 12 agentii romanesti in cursa pentru premiile IAB MIXX Awards
![Georgescu & Negrea Advertising, alături de MakeSense, semnează campania “Dărâmă zidul prejudecăţilor” pentru CELCO](https://media.iqads.ro/2017/01/untitled6-cover-410.jpg)
Georgescu & Negrea Advertising, alături de MakeSense, semnează campania “Dărâmă zidul prejudecăţilor” pentru CELCO
![[CV de agentie] Raluca Bailescu, MakeSense: Am adoptat conceptul de holacracy ca forma de organizare](https://media.iqads.ro/2015/11/ralucabailescu-dec2014-cover-410.jpg)
[CV de agentie] Raluca Bailescu, MakeSense: Am adoptat conceptul de holacracy ca forma de organizare
![[INSIDER | Business-ul MakeSense PR in 2015] Raluca Bailescu: PR-ul va continua sa ramana pe un trend ascendent, insa, pentru piata locala, ma astept ca ritmul sa fie mai lent decat in ultimii doi ani](https://media.iqads.ro/2015/01/ralucabailescu-dec2014-cover-410.jpg)
[INSIDER | Business-ul MakeSense PR in 2015] Raluca Bailescu: PR-ul va continua sa ramana pe un trend ascendent, insa, pentru piata locala, ma astept ca ritmul sa fie mai lent decat in ultimii doi ani
![[Din presa in PR] Romanita Oprea: Este nevoie de o perioada de acomodare pana ajungi sa scrii un comunicat de presa "PR"- istic](https://media.iqads.ro/2015/01/27739-426434147052-4213748-n-cover-410.jpg)
[Din presa in PR] Romanita Oprea: Este nevoie de o perioada de acomodare pana ajungi sa scrii un comunicat de presa "PR"- istic
![[Tinerii din agentii - The Public Advisors] Inca o "victima" a cultului moisescian pornit cu Marca inregistrata: Cristina Petrescu](https://media.iqads.ro/2014/11/cristina-petrescu-the-public-advisors-2-cover-410.jpg)
[Tinerii din agentii - The Public Advisors] Inca o "victima" a cultului moisescian pornit cu Marca inregistrata: Cristina Petrescu
![Analiza MediaIQ: Primul val de Black Friday a generat cu 65% mai mult buzz in online-ul romanesc decat cel de-al doilea](https://media.iqads.ro/2013/12/share-of-voice-magazine-it-cover-410.jpg)
Analiza MediaIQ: Primul val de Black Friday a generat cu 65% mai mult buzz in online-ul romanesc decat cel de-al doilea
![Analiza MediaIQ: vizibilitatea celor mai mari companii farmaceutice a scazut cu 23% in online in S1 2013 fata de S1 2012](https://media.iqads.ro/2013/09/photo-large-26859-cover-410.jpg)
Analiza MediaIQ: vizibilitatea celor mai mari companii farmaceutice a scazut cu 23% in online in S1 2013 fata de S1 2012
![Studiu Mediascope: Romanii folosesc serviciile de mesagerie instant cu 60% mai mult decat media europeana](https://media.iqads.ro/2013/07/photo-large-26459-cover-410.jpg)
Studiu Mediascope: Romanii folosesc serviciile de mesagerie instant cu 60% mai mult decat media europeana
![Demersuri IAB Romania: introducerea unor noi categorii de membri, pregatirea unui Ghid de Mobile Advertising si obtinerea unor noi certificari internationale](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
Demersuri IAB Romania: introducerea unor noi categorii de membri, pregatirea unui Ghid de Mobile Advertising si obtinerea unor noi certificari internationale
![Unzipped, campania care urmareste informarea publicului cu privire la publicitatea targetata comportamental](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
Unzipped, campania care urmareste informarea publicului cu privire la publicitatea targetata comportamental
![Studiu Mediascope Europe: 84% dintre europeni navigheaza pe internet in acelasi timp in care se uita la televizor](https://media.iqads.ro/2013/06/photo-large-26064-cover-410.jpg)
Studiu Mediascope Europe: 84% dintre europeni navigheaza pe internet in acelasi timp in care se uita la televizor
![Studiu ROADS: Valoarea pietei de publicitate online din Romania ajunge la 98,6 milioane de lei in 2012](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
Studiu ROADS: Valoarea pietei de publicitate online din Romania ajunge la 98,6 milioane de lei in 2012
![Studiu Mediascope: 89% dintre mamele europene care acceseaza zilnic internetul fac cumparaturi online](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
Studiu Mediascope: 89% dintre mamele europene care acceseaza zilnic internetul fac cumparaturi online
![A doua editie a campaniei Unilever Food Solutions – „Inspira personalitate evenimentelor speciale” a fost implementata in 219 restaurante](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
A doua editie a campaniei Unilever Food Solutions – „Inspira personalitate evenimentelor speciale” a fost implementata in 219 restaurante
![Reprezentantii industriei online locale discuta despre procesarea si libera circulatie a datelor cu caracter personal](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
Reprezentantii industriei online locale discuta despre procesarea si libera circulatie a datelor cu caracter personal
![Studiu Mediascope: in online utilizatorii de tablete europeni cheltuie mai mult decat utilizatorii europeni ai altor dispozitive](https://media.iqads.ro/2012/12/photo-large-24708-cover-410.jpg)