[CV de agentie] Ionut Datcu, WoPA: Ca agentie locala de dimensiune medie, e usor sa-ti imaginezi nevoi interne care nu sunt neaparat reale. Cresterea poate aduce conformism

[CV de agentie] Ionut Datcu, WoPA: Ca agentie locala de dimensiune medie, e usor sa-ti imaginezi nevoi interne care nu sunt neaparat reale. Cresterea poate aduce conformism

Acum 4 ani, WoPA s-a nascut matura, spune Ionut Datcu, Managing Partner, care, dupa 13 ani in industria comunicari, petrecuti in ambele tabere (atat ca marketer, la clienti locali sau multinationali, cat si in agentie), si-a propus sa faca advertainment.

„Am plecat in 2011 sa construim povestea cu o mana de oameni si fara nici un client. Acum, aproape de finalul 2015, suntem o echipa de 22 cu un portofoliu de clienti senzationali”.

Comunicarea este „profund” informala, culturala organizationala marseaza pe co-opetition, cei de la creatie fac si strategie sau new business, cei de la strategie sunt creativi, iar cresterea este privita ca o ispita care vine cu prea multe structuri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Since 2010, WOPA has stood for Weapons of Public Attraction. Or When Other Perspectives Appear. Or Want Only Powerful Ads. Call it what you want — the point is, we make things people can’t ignore. Some... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related