Starbucks este în fiecare an mai aproape de consumatori

Starbucks, cel mai iubit brand de cafea din lume, a deschis, în 2016, noi cafenele în mai multe orașe din România, aducând populara cafea cât mai aproape de consumatorii din țară. 

Anul trecut, Starbucks și-a completat rețeaua din țară cu 9 cafenele: trei în București, două în Timișoara și câte una în Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești și Constanța. Acum, iubitorii de cafea se pot bucura de cele mai bune produse în 28 de locații în România.

Starbucks România va continua extinderea lanțului de cafenele la nivel național, pregătind deja câteva lansări importante în acest an.

"Creșterea rețelei noastre a jucat mereu un rol semnificativ în dezvoltarea business-ului AmRest. Fiecare nouă locație deschisă este un moment de bucurie pentru noi și pentru clienții noștri, ei fiind motorul principal și beneficiarii serviciilor noastre de înaltă calitate. Mai mult decât atât, prin aceste extinderi sunt create numeroase locuri de muncă, iar Starbucks oferă oportunități foarte bune pentru dezvoltarea profesională, cu numeroase programe de training și de învățare. Acestea sunt atributele pe care ne concentrăm în comunicarea day-by-day", a declarat Dana Pașol (Marketing Manager Starbucks România & Bulgaria).

 

În special în acest domeniu câștigă brandurile care știu să comunice creativ, adaptat, în timp real pe canale potrivite pentru publicurile lor țintă. În cazul Starbucks, planul de comunicare al extinderilor a fost dezvoltat și implementat de către echipa RAN Events, printr-un mix integrat de comunicare: media relations, bloggers & celebrities engagement, evenimente, generând peste 600 de articole în print și online și peste 1,500 de postări în social media.

 

"Extinderile din 2016 dovedesc faptul că românii sunt iubitori de cafea, dar mai ales de Starbucks deoarece cafenelele sunt un loc de întâlnire în care consumatorii pot savura o cafea unică într-un spațiu plăcut și relaxant. Astfel și prin activitățile de comunicare ne dorim să le oferim de fiecare dată experiențe noi, inedite cu care să îi surprindem. Extinderile au reprezentat o ocazie foarte bună de a face cunoscute valorile brandului printr-un mix între poveste, creativitate și noutate, concentrat atât pe comunicarea directă către consumatori, dar și pe implicarea ambasadorilor brandului", a declarat Anca Marcu (PR Director RANEvents).

 

Starbucks România operează prin dezvoltatorul internaţional de restaurante AmRest, din care fac parte mai multe branduri la nivel international, printre care KFC, Pizza Hut, Burger King , La Tagliatella şi Starbucks.

Starbucks are peste 20.000 de cafenele în 65 de ţări şi este cunoscută ca fiind cea mai importantă marcă de cafea din lume.

Echipele care au lucrat pentru aceste proiecte sunt formate din:

RAN Events: Raluca Zamfir (Managing Partner), Anca Marcu (PR Director), Claudia Miler (PR Manager).

Starbucks România: Dana Pașol (Marketing Manager România & Bulgaria).



RAN EVENTS Communication

RAN Events Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Events inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o echipa de... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related